ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4045.

يكشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۵۸ ب.ظ

ما از آن گذشته و دیونی که خوبان به گردن ما دارند نمی‌توانیم رها بشویم

و به این آینده که معلوم نیست دور باشد به سرعت نزدیک می‌شویم.

این معمّا ظاهراً هیچ‌گاه حل نمی‌شود

که چرا حرکت بی‌رحمانه و مقتدرانۀ زمان را که از روی ما عبور می‌کند متوجه نمی‌شویم.

ما همانطور که حرکت زمین را متوجه نمی‌شویم،

عبور زمان را هم درک نمی‌کنیم.

معلوم نیست چرا ما این توهّم را داریم که همه چیز ثابت است.

ما تنها پس از مرگ، صدای غرش مهیب حرکت زمین و زمان را احساس خواهیم کرد

و تنها پس از خروج از این جهان عظمت کائنات را درخواهیم یافت؛

اگر دریابیم.

هم‌اکنون راه نجات از رنج تمام آسیب‌هایی که به خودمان زده‌ایم،

پناه بردن به خدایی است

که در لحظات آخر ماه مبارک رمضان

در مهربان‌ترین حالت خود قرار دارد.

خدایا ما را ببخش که خاطرات خوبی را در این ماه مبارک خلق نکردیم.

تنها دست‌مایۀ ما از این ماه رمضان تهی‌دستی ماست

و اینکه از خود راضی نیستیم.

ای خدایی که ازخودراضی بودن را دوست نداری،

از ما بی‌دلیل راضی باش

و از فضلت به ما ببخش

و ما را در آغوش رحمت خود بگیر و رها نکن.




+آدم در پایان ماه رمضان

چقدر دلش برای خوب بودن تنگ می‌شود.

+عطر جنت تمام شد افسوس!

رفقا التماس دعاااااا.

+متن از جناب پناهیان.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۴
لوسی می

نظرات  (۷)

خیلی قشنگ بود خدایی 
من برم نماز ظهر و عصرمو بخونم 
پاسخ:
:)
التماس دعا.
خدایا ما را ببخش که خاطرات خوبی را در این ماه مبارک خلق نکردیم.


پاسخ:
الهی آمین.
عیدتون مبارک.
۰۴ تیر ۹۶ ، ۲۳:۰۱ آرزو ﴿ッ﴾
هعی! خیلی دلش تنگ می‌شود! 
عیدتون مبارک :)
پاسخ:
عید شما هم مبارک گله. :)
۰۴ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹ محبوبه شب
سلام لوسی می عزیز : )
عیدتون مبارڪ : ))
التماس دعای فراوووون : )
پاسخ:
سلام عزیزم عیدت مبارک.
همچنین.
در ساعت صفر عاشقی پیام گذاشتی :)


+البته دو تا پیام گذاشته بودی اون یکی رو حذف کردم!
این یکی یه دقیقه قبل از ساعت صفر عاشقیه! :دی
۰۵ تیر ۹۶ ، ۰۰:۱۴ محبوبه شب
جدی؟ ولی اون یکی که ارسال نشد! :دی
جالبه ها فقط تو وبلاگ تو این اتفاق میفته o_0
پاسخ:
عجب! :|
لوسی جان عیدتون مبارک
تعطیلات خوبی داشته باشی
پاسخ:
ممنونم عزیزممم
همچنین شما. :)
۰۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۳۷ تنهادلشکسته

سلام خواهر

عیدت مبارک.

التماس دعا.

پاسخ:
سلام عزیزم عید شما هم مبارک.
خوبی؟