ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4051.

سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۳ ب.ظ

امروز پسرک برای اولین بار،

از اینکه یک کاری رو نمیتونه بکنه،

اما دیگری می تونه،

بسیار ناخشنود و گریان شد!



+البته که اون "دیگری"، یک شخصیت موهوم و خیالی و عملاً یک سوپرکید بود،

اما خب این اولین مقایسه ی تواناییهای خود و دیگران،

توسط پسرک بود.

کاری که من هرگز در موردش انجام ندادم.

و البته در صورت پرسیدنِ خودش در مورد سایرین هم،

تواناییهای بقیه رو انکار نکردم!

+اون کار چی بود؟ دومینوی طولانی چیدن!

دومینوی پسرک هی وسط کار خراب میشد :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۳
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۵ شبنم بیقرار
چه جالب! :))
ابراز درماندگی بوده.
پسرک چندسالشه؟
پاسخ:
چهار سال و نیم.
چقدر حساسه عزیزم 😘

پاسخ:
:))
نه خیلی هم حساس نیست. کلی تلاش کرد اما خب هر بار ریخت و من هم تلاشش رو ستایش کردم.
اما خدایی خودمم بودم کلافه میشدم!:))
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۹ دچـــــ ـــــار
گل پسر چند سالشه اونوقت؟ :)
پاسخ:
الان دقیقا یک سال و ده ماه و پنج روز.
۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۴ پـــــر ی
چه خوبه که رو رفتارای بچه هات اینقد دقیقی :)
پاسخ:
:)
یکی دیگه از نشانه های بزرگ شدنش...
پاسخ:
آرههه واقعا.
میتونید اینطوری بهش یاد بدید که هرچندتایی که از دومینو هارو میچینه چندتا فاصله بینشون بذاره تا همش خراب نشه.بعد میتونید یادش بدید که همیشه جوری کارهاش رو پیش ببره که با خراب شدن یه کار کوچیک کل زحماتش به هدر نره
:))
پاسخ:
فکر بدی نیست. اینکه بینشون یه فاصله ایجاد کنه بعد اون فاصله ها رو پر کنه.
البته در خراب شدن احتمالا تفاوتی ایجاد نمیکنه اما باعث میشه که دیرتر خراب بشن.
شما بد نیست یه وب هم بذارین گه گاهی شاید خواستم یه چیزایی بگم خب! اون وبه آدرسش گم شد!:دی
از دومینو های پسرک فیلم بگیرید اینجوری خیلی تشویق میشه.

وقتی فاصله بدید اگه خراب بشه فقط ی تعداد محدود اسیب میبینه خوب.وقتی اخرش میخواد تکمیلش کنه اون قطعات رو میذاره.

این مقایسه توانایی هارو جدی بگیرید خیلی.هیچوقت هیچوقت هیچوقت اینکارو نکنید و نذارید هیچکدوم از اطرافیانتون هم اینکارو بکنن.اثرات مقایسه ها تا سالهای سال باقی میمونه...

پاسخ:
بله متوجه شدم.
ایده ی فیلم گرفتن خیلی خوبه. :)
بله مقایسه ی توانایی ها ضربه زننده ست البته متاسفانه آدم نمیتونه جلوی اطرافیان رو بگیره. هرکار بکنی بی فایده ست. :((