ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4053.

پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۹ ق.ظ

رفقا ما باز داریم میریم ییلاق!

:)


+برمیگردم! ان شالله.

+خوش بگذره الهی!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۵
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۱:۱۹ پـــــر ی
شاد باشین :)
پاسخ:
سلامت باشی :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۲:۲۵ ستاره جان
کوفت 
باز کجا؟
:)

پاسخ:
ییلاق دیگه. :)
۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۵:۱۹ محبوبه شب
ان شاءالله بهتون خوش بگذره! : )
پاسخ:
مرسی عزیزم.
۱۵ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۵ دچـــــ ـــــار
انقدر برید که بدنشون به خودتون ! :))
پاسخ:
:دی
به به خوش بگذره حسابی
پاسخ:
متشکرم جای شما خالی بود.
خوش گذشته دیگه
منتظریم😃
پاسخ:
بله الحمدلله.
قربونت جای شما خالی بود.