ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4054.

جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۲۴ ب.ظ

وای از وقتی که از کسی عصبانی باشی،

و او خونسرد و بی تفاوت رفتار کنه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۶ تیر ۹۶ ، ۲۱:۳۹ ملکه بانو
آقای همسر ما!!
پاسخ:
و همچنین مستر ما!
۱۷ تیر ۹۶ ، ۰۸:۲۰ ستاره جان
وای که کارد بزنن خونت در نمیاد!
پاسخ:
دقیقا!
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۱۰ ستاره جان
داشتی همسرت رو می گفتی؟ 
فکر کردم یک پله دورتره اونی که ازش عصلانی ای و همچنین منتظره یک رفتاری هم ازت سر بزنه و ....
پاسخ:
نه! اولی که خونسرده مستر بود؛
دومی که منتظر رفتار بود یکی دیگه!
مستر که دیگه به قضاوت کردن من نیازی نداره منو میشناسه دیگه.
همسر ما نیز:)))
شاید همه مردها اصلا:))
پاسخ:
:)))
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۹ ستاره جان
دلابانو وجود داره؟ چه جالب 
البته پست لباس عروس هم اومدش 
های دلا! چه خبرا؟ 
پاسخ:
برای دلابانو :)
مستر‏!‏
مابعد این همه بازم توقع داریم من که نمیتونم کنار بیام بی چون وچرا
پاسخ:
من متوجه نشدم کامنتت رو! :|
مردا همه همینطورن ولی اینطور وقتا من بازم نمیتونم کنار بیام
پاسخ:
آره منم :(