ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4058.

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۱ ق.ظ

من نمیدونم فاز اینایی که تو این دو روز گذشته،

پست گذاشتن که بیاین برای موفقیت همه ی کنکوری ها دعا کنیم چی بوده!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۲۰ دچـــــ ـــــار
فاز ییلاق نبوده قطعا :))
+ ما هم دیروز رفتیم یه جای خوب از طبیعت :) رودخانه هم داشت. خیلی هم بهتر از ییلاق بود :)
پاسخ:
خیلی هم عالی.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۲ آرتمیس ‌‌
رفتن تو فاز معنوی :)
نمیشه همه‌شون چیزی که میخوان بشه، ولی خوب دعا برای همه‌شون چه اشکالی داره؟

نتیجه‌ی هایکوکتاب مشخص نشد؟
پاسخ:
اشکالی که نداره اما یه جوریه!
دعا برای موفقیتشون مخصوصا! به نظرم بهتره دعا کنند که هرکسی به همون موفقیتی که شایسته ش بوده برسه.
این منطقی تره.

نه! :(
خبری نیست که فعلا. البته از اول هم گفتن حداقل سه هفته بعد از عید فطر وقت میخوان!
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۲ ستاره جان
ههه منم! حتی نمی دونستم کنکوره :) خخخخ
پاسخ:
ههه هه!
من که میدونستم چون تو اقوام کنکوری داشتیم :)
ولی قطعا برای همه آرزوی موفقیت نکردم! :|
منم اتفاقا همیشه قلقلکم میاد با شنیدن این جمله و مشابهش
که معمولا تو گزارشات تهیه شده از پدر و مادرکنکوریها زیاد شنیده میشه
ان شاءلله همشون قبول شن:(
البته انقدر دانشگاههای مجازی و غیرانتفاعی ...درست شدن یه جورایی همه هم قبول میشن
پاسخ:
:)
الان که بعله!
به قول یکی اگر یک گلدون کاکتوس بره کنکور بده از 120 هزار نفر رتبه ش بهتر میشه! :)))
این کلیپ رو دیدین؟
یه نفر از یه گروه تحقیقاتی رفته کنکور شرکت کرده و بدون اینکه هیچی بزنه اومده بیرون!
رتبه ش از 120 هزار نفر بهتر شده بود!
بعد میگفت یعنی اگه یه گلدون کاکتوس بذاری سر جلسه از 120 هزار نفر آدم بهتر نتیجه میگیره. :))
البته او میخواست بگه که وضع آموزش ما اینقدر نامطلوبه که این همه آدم هیچی بلد نیستن.
و از قبول شدن همه نمیگفت.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۰:۵۴ ستاره جان
آخه من به اقوام هم کاری ندارم 
دختر سر به زیر تر از من دیدی؟ :) 
پاسخ:
:)))
نه بابا خانواده ی ما گاهی به طرزی افراطی پیگیر کنکورهای همه ی افراد میشن!
البته شایدم از محبت باشه و نه از افراط.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۲ ستاره جان
این ۱۲۰ هزاررو نتونستم هضم کنمها 
باورم نمیشه
پاسخ:
باور کن! :|
البته میگم مشکل طرف این نبود که همه قبول میشن این بود که چه دانش آموزایی تربیت میکنیم که به قول خودش از یه گلدون کاکتوس کمتر بلدن! :|
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۳۱ مامان محمدمهدی
تو تلگرام هم زیاد دیدم و برام جالب بود
پاسخ:
:)