ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4059.

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۰:۳۲ ق.ظ

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون،

ما به خاطر شرکت در مراسم سالگرد این شهید به ییلاق رفتیم.

و من هم مدتی بود دوباره به این موضوع  فکر میکردم،

لذا دیشب دوباره فهمیدم خدا منو می بینه!

و از اونجایی که میدونه من بسیارضعیف هستم؛

خودش منو انداخته تو ساده تریــــــــــــن مدل مجاهدت.

هرچند که من تا الان از پس همین هم برنیومدم،

اما از الان به بعد با اون قولِ دیشب،

و به لطف خدا قراره که از پسش بربیام.



+که من روزی قهراً باخدا تنها خواهم ماند.





+معنی نداشت نه؟!
هزار بار مدلهای مختلف نوشتمش!
حس کردم این گویاترینه!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
لوسی می

نظرات  (۸)

خاصیت شهید پوزخند زدن به تمام ادمابیه که میبیننش
شهید دور خیز میکنه و به یمت لبه پرتگاه بلند میپره بدون ترس ارتفاع و لدون دلبستگی
با اشتیاق میدوه سمت پرتگاه و حتی ی لحضه ام مکس نمیکنه وقتی ب نقطه ی رهایی رسید و نوک انگشتاش از زمین جدا شد ما زمینی ها فرصت داریم رقصش توی هوا و اشتیاقش رو ببینیم
بعدش خدا اغوشش و بازمیکنه و با تمام وجود به اغوش میکشش
درست مثل بچگی ها و پریدن هامون از ارتفاع


من به شهادت اینطوری نگاه میکنم!
پاسخ:
نگاه جالبی بود :)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۰:۴۴ دچـــــ ـــــار
برای من که مفهوم بود. یعنی فکر میکنم فهمیدم :)
پاسخ:
:)
ساده ترین مجاهدت هم نیست ها!
آقا میگن جهاد اکبر!

پاسخ:
خب در مقایسه عرض کردم.
البته منظورم تحمل دوری ها و سختی ها بود در مقایسه باکسانی که خودشون خود خواسته وارد این مجاهدت ها میشن،
و یا اصلا کسانی که کل زندگیشون رو وقف هدف متعالیشون میکنند.
بعد من به خاطر دو و سه روز غیبت مستر در خونه و تلاشش برای هدفی که داره،
اینقدر بدرفتاری میکنم!
البته خدایی برای یکی مثل من همون جهاد اکبره :))

امام خامنه ای در توضیح روایت جهادالمراه حسن التبعلُ گفته اند: «هر تلاشی که یک مرد در میدان های مختلف انجام میدهد، به میزان زیادی مرهون همکاری، همراهی، صبر و سازگاری همسر اوست؛ همیشه همین طور بوده است. فرموده اند: «و جهاد المرأة حسن التبعل». حسن التبعل یعنی چه؟ عده ای خیال می کنند جهاد زن این است که فقط وسایل راحتی مرد را فراهم کند. حسن تبعل فقط این نیست؛ این جهاد نیست؛ جهاد این است که زنان مبارز، مؤمن و فداکار وقتی شوهرهایشان مسئولیت های سنگینی دارند، بار آن سنگینی به میزان زیادی روی دوش آن ها می افتد. شماها مأموریت دارید. خدمات شما همین طور است. وقتی مرد خسته می شود، اثر خستگی او در خانه ظاهر می شود. وقتی به خانه می آید، خسته، کوفته و گاهی بد اخلاق است و این بداخلاقی و خستگی و بی حوصلگی ناشی از محیط کار، به داخل خانه منعکس می شود. حالا این خانم اگر بخواهد جهاد بکند، جهاد او این است که با این زحمت ها بسازد و آن ها را برای خدا تحمل کند؛ این می شود حسن التبعل.»
پاسخ:
ممنون واقعا :)
کاش از پسش بربیام. دعام کن جانم:)
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۷ ستاره جان
خوب راستش من برام جالب بود جناب رهرو و دچار فهمیدن آخه من نفهمیدم 
گرچه فکر کنم رهرو هم اول نفهمید چون گفت جهاد اکبر و جهاد اکبر مبارزه با نفسه ولی از جواب تو بهش که زدی تو جاده شوهرداری فهمیدم که باز روضه خودت رو داری میگی 
.
.
الهی من تو رو بگردم لوسی می جان 
موفق باشی ان شاءالله عزیزم 
پاسخ:
:)
به نظر خودمم گویا نبود مشکلی نیست.
ولی آره همون روضه ی همیشگی خودمه! :(
مرسی عزیزم از مهربونیت :*
اسم منم جزو اونایی که نفهمیدن بنویس!!!!
پاسخ:
:)))
این روضه ی همیشگیمه دیگه! نبودن مستر و غرهای من!
حالا تصمیم گرفتم اسم همراهی با مجاهدت روش بذارم! خخخ!
@ستاره جان

بنده خانم «رهرو» هستم :)
البته نویسنده وب می دونن
و چون سالهاست مطالب ایشون رو می خونم همون اول منظور متن رو متوجه شدم.
حضرت آقا، همسرداری رو یکی از مصادیق جهاد اکبر می دونن.
پاسخ:
من متوجه شدم. :)
ممنون از کامنتهاتون.
برای ستاره جان.
۱۷ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۷ ستاره جان
@رهرو 
سلام خانم رهرو 

یس یس فهمیدم :) 
چه جالب نمی دونستم از مصادیقه 
گرچه رهبر زدند تو خال واقعا مصداق بزرگتری هم هست؟ ؛)
پاسخ:
برای رهرو :)