ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4061.

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۴ ب.ظ

بعد از هزار سال،

صبح با استاد هماهنگ کردم که فردا برم دانشگاه.

حالا که این بنده ی خدا فوت کرده،

مامان اینا میرن تشییع جنازه،

من می مونم و دو تا بچه م!

:|



+کلا قسمت نیست انگار!

+قرار شد خواهرم بچه ها رو نگه داره! خدا به خیر بگذرونه!

+دعا کنین که فردا استاد با همه چیز خیلی خوب و منطقی موافقت کنه

و بگه تو فوق العاده ای خانم لوسی می!

و مراجعه به استاد همین یکبار برای همیشه بس باشه،

و باعث بشه که من بگذرم از این مرحله!

این مرحله ی دست و پاگیر!

باورم نمیشه کمتر از سه ماه تا مهر وقت دارم :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۷
لوسی می

نظرات  (۶)

لوسی جان موفق باشی
انشالله که استاد کنار میاد
پاسخ:
ممنون.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۵۵ پـــــر ی
ایشالا درست میشه و قبول میکنه استادت
پاسخ:
مرسی.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۶ دچـــــ ـــــار
تو فوق العاده ای خانم لوسی می!

برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
امیدوارم که استاد اینطوری نگه!
برگرفته از فلان! :|
۱۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۳۳ ستاره جان
همون کامنت آقای دچار 
ههههههه
کدوم مرحله ای الان؟ 
بعدشم تو دانشکده ما که استادم بنده خدا سخت می گرفت که شخص دیگه ای سخت نگیره...
پاسخ:
:)
الان مرحله ی پیش از اول!
خیلی عقبم خیلی! امروز دیگه استاد رسما تیکه شو بهم انداخت فکر کنم شاکیه ازم!خخخخ!
اصلش هم همینه.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۲۶ مامان محمدمهدی
کلا موفق باشی خواهر
خیلی زود میگذره
پاسخ:
آره زود میگذره واقعا.
مرسی.
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۳ ستاره جان
مرحله پیش از اول یعنی چی باز؟ واه 
اینکه دیگه سری بازی نمیخواد که دختر :(
پاسخ:
:)))
منظورم این بود که هنوز کاری نکردم اصلا :))
سکرت بازی نبود.
مبانی نظری رو فقط در آوردم :))