ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4062.

يكشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۶، ۰۷:۵۳ ب.ظ

بنده رفتم و استاد فرمودند فلان بکن و بهمان،

و سه شنبه بیا!

بعد گفت سه شنبه ی همین ماه!

نه سه شنبه ی سال 98!

:|



+خوش انصاف تیکه شو انداخت دیگه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۱۸
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۰:۱۶ مامان محمدمهدی
:)))))
پاسخ:
هعی!
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۲۲ ملکه بانو
:))
پاسخ:
:دی
۱۸ تیر ۹۶ ، ۲۱:۴۵ ستاره جان
گاهی همینها بهتر جواب میده خواهر 
پاسخ:
ها والا!
دلم برا استادم تنگ شد خو:.(
پاسخ:
:)
برین دانشگاه :)
منم همش میترسم برم دانشگاه با استادم جلسه بزارم از این تیکه هابشنوم. فعلا که پسرم ۲ ماه و نیمه ش شده اصصصلل نمیتونم بشینم پای پایان نامه. فک نمیکردم بچه ی دوم داشتن انقد پیچیده باشه. :))))
اخه ۴ ترم مرخصی گرفتم دیگه چوب خطم داره پر میشه!!!
پاسخ:
شما همون خانمی هستین که چند وقت پیش گفتین کوچولوتون تو راهه؟
چهار ترم رو برای چی مرخصی گرفتین وقتی کوچولوتون هنوزدوماهه ست؟
بله همونم...
۳ ترمش رو برای پسر اولم گرفتم. ترم چهارم رو سر بدنیا اومدن دومی گرفتم

پاسخ:
عجب :)
من برای پسرک مرخصی نگرفتم اصلا. اما برای گل پسر همه شو استفاده کردم.
امروز دو تا استادی که پرسشنامه رو قبول کردن، بهم گفتن سلام علیکم! صبح بخیر!
فقط خوشحال بودم که منو یادشون بود! خخخخ!