ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4061.

پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

اووووه!

مستر داره میاااااد!

:)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۰:۴۳ مـــحـــدثـــه ...
بر طبل شادانه بکوب:) 
تبریک فراوان :)
پاسخ:
:))
مرسی عزیزم:)
چشمتون روشن😃

پاسخ:
سرت سلامت :)
۲۲ تیر ۹۶ ، ۰۸:۰۵ دچـــــ ـــــار
خخخخ :) یهویی!
پاسخ:
:)
همیشه به شادی ان شاالله :)
پاسخ:
همیشه به اومدن مثلا :)
بدون رفتنی:)
مرسی عزیزم.
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۷ دچـــــ ـــــار
همیشه به اومدن مثلا :)
بدون رفتنی:)

برگرفته از lucy-may.blog.ir
اومدن بدون رفتن مگه میشه!
پاسخ:
منم همینو گفتم!
۲۲ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۷ بانوی مومن
مبارکه:)
پاسخ:
:)
مرسی