ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4066.

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

میگن وقتی کسی با شما حرف میزنه،

ارتباط چشمی برقرار کنید،

و بهش نگاه کنید

تا بدونه که کامل دارید گوش میکنید.

حالا دیروز پسرک به من میگه:

میشه من یه بار با شما حرف بزنم،

شما به من  نگاه نکنی؟!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۱ آرتمیس ‌‌
پسرتون باید بیاد با من حرف بزنه پس، آی‌کانتکت برام بی‌معنیه تقریبا :)
پاسخ:
عجب! جالبی! :)
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۵:۲۸ دچـــــ ـــــار
خب شاید زن میخاد اینجوری که شما مگاش میکنی روش نمیشه ! :)
خب بهش نگاه کنین :))

پاسخ:
باید بهش نگاه نکنم!  :)
میگه نگاه نکن! :)
آها الان گرفتم :دی :))
ببخشید انصافا :|


سوتی دادم :)))

پاسخ:
:))
نه بابااااا! باحاله که :دی
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۳ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
پاسخ:
:)
ای جااااااااااااااااااان
خیلی با حال بود
حالا دردونه خودش نگاهش رو میدزده:)
حالا موضوع صحبت چی بود؟؟؟؟:))
پاسخ:
:)
یادم نیست! خخخخ!