ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4067.

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۴۸ ب.ظ

چقدر احساس غرور و افتخار بهم دست داد،

وقتی که عکس دوستم رو پروفایلش دیدم،

که رفته ایتالیا،

و همونقدر که اینجا محجوب بود،

آنجا نیز هم.



+دوست من در زمره ی محجبین قرار نمیگیره،

اما بی حجاب و بد حجاب هم نیست.

یک حجاب معمولی اما مبتنی بر عقیده.

و این دلنشینه برای من.

بهش افتخار میکنم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۴)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۶:۵۴ دچـــــ ـــــار
خانوم من هم هفته پیش دقیقا همچین احساسی رو با دیدن عکس دوستش که خارج رفته بود به من گفت! دقیقا همین حس با همین شرایط شخص مورد اشاره :))
پاسخ:
چقدر خوب.
منم یه دختر عمه دارم سوئد زندگی میکنه همین شکلی حجابش اونجا هم حفظ کرده :)

منم به اینجور آدم های افتخار میکنم به دختر عمه ام همینطور ^__^




+
ولی دختر عمه ام  میگفت بعضی از ایرانی ها از همون داخل هواپیما روسری هاشون درآوردن :/

پاسخ:
آفرین واقعا :) منم افتخار میکنم به همه شون :)

+بله متاسفانه. من کسانی رو میشناسم که برای "آزادی های اجتماعی"ای که اینجا وجود نداره سالی یکی دو ماه میرن خارج از کشور!
که بتونن به "آزاذی های اجتماعی"ِ دلخواهشون برسن!
لوسی جان بعضی ها عقدشون فقط همونه که نصف سرشون رو میپوشونه یکی از فامیلای ما هم دقیقا همینطوره
پاسخ:
متاسفانه این عقاید بنیان درستی ندارن و به راحتی هم از هم می پاشن معمولا.
ولی خب بعضی ها هم هستن که به همون حدپایبند می مونن همیشه.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۳ مامان محمدمهدی
آفرین به این دوستت
و آفرین به تو که دوستات هم خوب و استوارن و هم اینقدر باکلاس :) 
پاسخ:
آره واقعا دمش گرم!
گیرم رفقای ما بُوَند باکلاس و استوار، از فضل رفیق مرا چه حاصل!