ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4068.

شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۶ ب.ظ

ما هیچوقت نمی فهمیم که تو ذهن و دل طرف مقابل چی میگذره.

گاهی بهمون میگن فلانی خیلی حساسه،

یا آقایون تو فلان موضوعات خیلی دقیقند،

یا خانمها خیلی احساساتی اند،

بعد ما بر طبق این پیش فرضها،

یه کارایی میکنیم،

یه حرفهایی میزنیم،

شاید حتی یه عذرخواهی هایی میکنیم،

اما طرف مقابل حتی ذره ای متوجه دلیل و حکمت برخوردهای مثلا حساب شده ی ما نمیشه!

چون اصلا تو اون دسته بندی جای نمیگرفته!

و ما اساسی سنگ رو یخ میشیم!

گاهی نباید به این تقسیم بندی ها فکر کرد،

فقط باید کار درست رو انجام داد.

با علت موجه یا بی علت موجه!

فقط باید کار درست رو انجام داد،

همین و بس!



+شاید برای مخاطبی خاص!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۰ دچـــــ ـــــار
مخاطب خاص حالا سر درگمه :)
اسیر حرف تلخ این مردمه

نمیدونه راست و دروغ با کیه
میخواد فرار کنه از این همهمه !

"همایی"
پاسخ:
آره فکر کنم مخاطب خاصم سردرگم شده!
اما چرا واقعا؟
۲۴ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۱ دچـــــ ـــــار
من شانسی گفتم!
این مخاطب از فضای مجازیه یا واقعی؟
منم بعضی وقتا یه کاری میکنم بعد رفتار طرف ذوقمو کور میکنه
پاسخ:
فضای مجازی.
آره برای منم پیش اومده.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۷:۱۰ بنتُ الهدی
آخ گفتین ..
البته اگر اون پیش فرض ها علمی باشن و قابل اطمینان. اکثرا جواب میده ولی هرکس یه شخصیتی داره و فرد به فرد متفاوته .. ممکنه در مورد همه صدق نکنه
پاسخ:
درسته غالبا جواب میده اما همیشه استثنا هست متاسفانه یا خوشبختانه!:|
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۱۰ مامان محمدمهدی
من ذهنم به مخاطب فضای واقعیت وفت:)))
ولی راست و دقیق گفتی
برای منم گاهی پیش اومده
پاسخ:
:دی
نه خیلی زیادی مجازی بود :))

سلام لوسی جان اسم مخاطب خاصتومینوشتی خب؟
پاسخ:
نه دیگه میخواستم خودش بفهمه فقط. که فهمید و غرض حاصل شد.