ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4069.

يكشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۶، ۰۴:۰۸ ب.ظ

امروز رسماً رژیم ترک ناهار رو شروع کردم!

البته ناهار میخورم الان،

اما کاملا بدون نان و برنج.

کم کم دیگه حذفش میکنم بالکل.

:)


+ان شالله. :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۶:۳۱ دچـــــ ـــــار
دوست منم نهارو ترک کرده ولی تاثیر نداشته زیاد براش :))
پاسخ:
برای لاغر شدن اثری نداشته؟
چند وقته ترک کرده؟
البته من قصدم لاغر شدن نیست!
حدود چهار سال هست که ناهار نمی خورم

البته نه به خاطر وزن کم کردن و این حرفها... وزنم زیاد نیست

چون در طب اسلامی و سنتی بیشتر روی دو وعده ی شام و صبحانه تاکید میشد...
ناهار اگه خیلی اذیت بشم نخودچی ای کشمشی یا میوه ای میخورم...
ولی شام رو زود میخوریم...
خونه مون تقریبا بین هشت تا نه شام میخوریم...
و این خیلی نفع ها داشت تا حالا برامون

مثلا سحر خیزی راحت تر میشه
یا برای سلامتی خیلی خوبه که آدم حداقل دو سه ساعت قبل خواب شام بخوره و ...

پاسخ:
بله دقیقا  منم به همین عللی که شما گفتین میخوام ناهار رو ترک کنم.
الحمدلله وزنم خوبه :)
البته فکر میکنم هشت نه شب دیر باشه.
هفت، هفت و نیم بهتره.
چقدر خوب ممنون که از مزایاش برام گفتین. انگیزه م بیشتر شد :)
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۷:۰۷ بنتُ الهدی
واای چه خووب
میشه بیشتر در موردش توضیح بدین؟
از کجا به این نتیجه رسیدین؟ و صبحانه و شام تون با حذف ناهار چی میشه؟ از نظر زمان خوردن و چیزی که میخورین؟ و آیا چیزی جایگزین ناهار حذف شده می کنید یا کلا اون ساعت هیچی نمیخورین؟ بچه ها و همسر هم توو ترکن ؟ :)) و همراهی تون میکنن؟
ببخشید زیاد شد 
پاسخ:
خب راستش من امروز داشتم سرچهایی در مورد طب سنتی و اینها میکردم دیدم اطبای سنتی میگن ناهار بد است!
مخصوصا برای لاغر شدن میگن ناهار رو حذف کنین.
صبحانه که سرجاشه چون ما کامل میخوریم، و شام هم یه کم پر و پیمون تر میشه و میاد سر شب، مثلا هفت هفت و نیم.
اگر بتونم بالکل حذفش کنم میوه رو جایگزین میکنم که میگن سیب بهترینه برای جایگزینی. اما اگر نشه بالکل حذفش کنم چون در هر حال بچه ها باید غذا بخورند، احتمالا به غذای بدون نان و برنج بسنده کنم مثل وعده های غذایی هواپیما. دیدی مثلا یه ذره کوکو میذاره با یه ذره جوجه؟ یا یه ذره شبه کتلت داره با سالاد؟ یا مثلا سیب زمینی و قارچ و کلم بروکلی و مثلا کوکو!
یه همچین چیزی میخورم فقط.
خب قبلا ناهارمون خیلی پر و پیمون بود الان دیگه میخوام شاممون پر و پیمون تر بشه، اونم نه افراطی و به صورتِ ناهار سابق ولی خب به سادگی قبل هم نیست دیگه.و در هر حال میخوام برنج و نان کمتر بخوریم. چون برنج و نان چیزهای خوبی نیستند! مگر نان سبوس دار و نان جو باشه. که میخوام جایگزین کنم و قدری سالم خور تر باشم ان شالله.
همسر جان که بله تو ترک قرار میگیره ولی بچه ها واقعا انتظاری ازشون ندارم! چون بچه ها کلا باید هر دو ساعت یه چیزی بخورن و در مجموع لااقل سه یا چهار وعده غذای کامل بخورند. در نتیجه ستمه اگر اونها رو هم وارد این بازی کنم. فعلا براشون برنامه ای ندارم اما احتمالا دیگه غذای ظهرشون هیچوقت برنجی نشه! برنج بمونه برای سر شب و دورهمی.
اختیار داری امیدوارم کامل گفته باشم.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۱۸:۵۶ دچـــــ ـــــار
میدونم :)
+ از قبل از ماه مبارک
پاسخ:
خب احتمالا تو شام زیاده روی می کنه.
مستر قبلتر ها یه مدت این کار رو میکرد و در یک ماه پنج کیلو لاغر شد.
البته اگر برای شام یا افطار خیلی گرسنه بشن و باعث بشه زیاده روی کنن دیگه برای لاغری اثربخش نیست.
نباید شام زیاد خورد. به حد معمول.
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۱:۰۹ مامان محمدمهدی
اگه دووم بیاری خیلی خوبه
من چندین بار امتحان کردم اما موفق نشدم و بعد مدتی برگشتم به حالت سابق
البته یه دلیل اصلیش اینه که سر ظهر بوی نهار بلند میشه تو کل سازمان و ازونطرف همه همکارا میرن رستوران دیگه من کم طاقت میشم برای نخوردن:)))
پاسخ:
آرهههه امیدوارم دووم بیارم.
چون اکثر مهمانی های ما ناهار هست!
خدایی کار سختیه اما خب میشه برنج و نان رو از ظهر حذف کرد این دیگه فکر نکنم سخت باشه.
من اگر نتونم کلا حذفش کنم به غذایی مانند وعده های غذایی هواپیماها لااقل تقلیلش میدم.
مثلا یه برش کوکو با یه ذره جوجه! خخخخ! اگر بدون نون باشه که چه بهتر اما اگر نشد دیگه ماکزیمم نصف وجب نون! :))
۲۵ تیر ۹۶ ، ۲۳:۱۷ ملکه بانو
من خیلی دوست دارم این کارو بکنم اما خیلی برام سخته. ناهار برام لذت بخش ترین وعده است. بعدم به بچه ها که غذا میدم میشینم پاش
پاسخ:
آره معمولا برای همه ی ما ناهار لذت بخش ترین وعده ست.
اما خب میخوام امتحان کنم ان شالله که بشه دیگه.
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ بنتُ الهدی
آخه طب سنتی انگار میگه شام هم سبک خورده بشه. و گرمی باشه حتما سردی نباشه. مثل سیب زمینی و برنج و ماست خیار حتی که ساده ترینه. خب اینا همش سردیه دیگه. یا مثلا خوردن پنیر در صبح اصلا خوب نیست و درواقع برای شب هست اون هم همراه گردو. اینا کار رو سخت میکنه ! در کل طبق طب سنتی عمل کردن بسیار پرخرجه اما خب خیلیا میگن عوضش پول دارو درمان و .. نمیدی. بنظرم اگر کسی از نظر مالی مشکلی نداشته باشه خیلی راحت میتونه سالم زندگی کنه :)) راستی تشخیص مزاج هم خیلی کمک تون میکنه تو این مسیر :) من در قدم اول روغن کنجد رو جایگزین کردم. یا خوردن عسل صبح ها که ناشتایین و آخرشب. یه قاشق چای خوری. صبح بهتون انرژی میده و بسیار مفیده. شب هم به خواب راحت کمک میکنه. اینا خیلی ساده س و اثر بخش :) این بود تجربیات اندک من :))
پاسخ:
خب طب سنتی خیلی چیزها میگه ولی من فقط میخوام ناهار رو حذف کنم!
و تو همه ی کلیپ هایی که از اساتید دیدم و دکتر معتبری که خودم مراجعه کردم هیچکدوم نگفتن که شب چی بخورید و چی نخورید! اصرارشون بر حذف ناهار بود. حالا نمیگم باید و نبایدی وجود نداره ها، دارم میگم حذف ناهار از این باید و نبایدها مهمتره براشون. اتفاقا دکتر خودم میگفت صبحانه مفصل، شام سر شب مفصل! اما ناهار هیچی!
البته یه جا هم شنیدم که گفته بود که هرچی بیشتر سردی جات بخورید احتمال چاق شدن و اینها بیشتره.
بله من مدتیه روغن کنجد رو جایگزین کرده م. کلا ما همه چیز رو داریم طبیعی میخوریم الحمدلله! الان فقط تخم مرغ و شیرمون(اونم گاهی) صنعتی ان! وگرنه سایر چیزها رو مدتهاست که الحمدلله طبیعی مصرف میکنیم.
راستش عسل برای من کاربردی نداشت حدود چهل روز انجامش دادم اما اثری نداشت، شایدم من اثرشو نفهمیدم!
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۷ ستاره جان
سال ۹۴ با ترک نهار چند کیلو کم کردم 
شام تا خواب رو فاصله بندازی حله
یادمه حدود ساعت ۵ تو بخش یه لیوان شیر با قند میخوردم و البته نکته اصلی همین بود که تو بخش بودم و غذایی در کار نبود :) 
ولی خوب مثلا الان نمیشه چون بار کاری این بخشم بیشتره 
گرچه اینجا هم گاهی نهار نمی خورم ولی بستگی به حجم کار داره :) 
پاسخ:
خب البته این خوب نیست که برنامه ی غذاییمون بگیر نگیر داشته باشه.
یه روال مشخص رو باید طی کنه.
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۹ ستاره جان
تو اون بخش که بودم کلا چند ماه فقط شیفت عصر میرفتم 
این ترک نهار منظم بود خواهر 
پاسخ:
نه الانو گفتم که گفتی وابسته به حجم کار گاهی ناهار نمیخوری!
میگم اینکه گاهی بخوریم و گاهی نخوریم خوب نیست. یعنی بدتر از خوردن پیوسته ی ناهاره!
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۳ ستاره جان
وقتایی که عصر کارم معمولا نمیرسم نهار بردارم‌:/ اکثرا گشنه می مونم :/ بسته به حجم کار زنگ بزنم خونه برام بیارن یا یه نون ماستی تو بخش پیدا کنم یا با چای و قند تا آخر شیفت سر کنم :/ 
رسما قبول دارم که درست میگی 
در شیفتهای عصر من بهترین کار اینه یه املت بزنم تو رگ و برم سرکار :)
پاسخ:
آخی :(
گرسنه نمون خواهر :)
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۳۰ کوثر متقی
موفق باشی^_^
من دو ماه رفتم نا موفق بود ولی رژیم غذایی مو تغییر دادم در عوضش
پاسخ:
چی ش ناموفق بود؟
میخواستی لاغر بشی یعنی؟ یا کم آوردی؟
چه تغییری دادی؟
توضیح بیشتری بده خب!
اینطور میدونم که نباید مواد غذایی پخته خورد وگرنه مثلا نون پنیر و اینا خلاف این رژیم نیست
و اینکه یک ساعت قبل و بعد نماز هم نباید چیزی خورد
پاسخ:
در مورد کدوم رژیم میگین؟
رژیم من ترک مصرف خانواده ی نشاسته در ناهار و بعد از مدتی ترک کامل ناهاره.
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۰ ستاره جان
مثل اینکه خیلی شوهرت پولداره هاااااا 
رو نمی کنی شغلشو از همینه فهمیدم 
مربوط به پاسخ کامنت به بنت الهدی
پاسخ:
هههه هه!
البته به بنت الهدی گفتم که من این چیزها رو رعایت نمیکنم :))