ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4070.

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ب.ظ

خیلی باحاله آدم رژیم غذایی خاصی داشته باشه.

من تا به حال رژیم خاصی نداشتم،

و به راحتی هرقدر و هرچیزی رو می خوردم!

اما الان خیلی حس خوبی دارم که تو رژیمم! :دی

اینکه عمداً کمتر غذا میخورم،

نون نمیخورم

برنامه ی غذایی دارم،

اصلا کلا با برنامه زندگی کردن رو خییییلی خیلی دوست دارمممم،

حتی اگر محدودیت زا باشد.

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۴ دچـــــ ـــــار
اصلا شاید کلاسش به همین حس خاصشه :))
پاسخ:
فکر کنم همینطوره.
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۴:۵۸ گُل نِگار
منم تجربه اش کردم..خیلی لذت بخشه..اینکه واسه خودت ارزش قائل شدی ;)
پاسخ:
آرههه دقیقا.
نکته ی خوبی گفتی. اینکه برای خودت ارزش قائل شدی با برنامه زندگی میکنی. :)
شایدم یه دلیل لذت من این باشه که بار روانی روم نیست که مثلا باید زودتر لاغر بشم یا نتیجه ی مشهود خاصی بگیرم!
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۵:۱۵ دچـــــ ـــــار
منم یه مدت بین صبحانه و نهار و شام هیچی نمیخوردم جر اب :) حتی چای نمی خوردم // حس خیلی خوبی داشت :))
پاسخ:
چرا خب؟! :|
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۶:۴۴ دچـــــ ـــــار
برای اینکه دستگاه گوارش استراحت کند!
پاسخ:
:|
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۷:۲۲ پـــــر ی
خوش به حالت 
من کل عمرم رو کالری حساب کردم که چاق نشم 
پاسخ:
ای بابا!
به طب سنتی اعتقادی نداری؟
۲۶ تیر ۹۶ ، ۱۸:۲۳ مامان محمدمهدی
آفرین
موفق باشی
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.
منم بیشتر وقتا ناهار نمیخورم چون تنهام البته از وقتی بچه غذا خور شده میخورم قبل که نمیخوردم تا شب هوس هزار تا چیز شیرین میکردم
پاسخ:
منم یه زمانی اینطوری بودم اما از بی برنامگی بود :(