ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4072.

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

امروز به یک کشف بزرگ در مورد خودم رسیدم!

متوجه شدم که به طرزی شگفت آور،

نود و نه و نه دهم درصد از مشاجرات من با اشخاص،

بر سر حمایت من از شخص ثالث غایبی بوده!

:|
فک کن!
احساس حماقت میکنم!
:|



+ یعنی شخص ثانی در مورد شخص ثالث یه حرفی زده، من از شخص ثالث حمایت کردم، و بعد به بحث کشیده! :|

+از وقتی فهمیده م، بیشتر به جوک تبدیل شده برام!

+یعنی واقعا لازم دارم که یکی مدام بهم یادآوری کنه که: "آخه به تو چه؟!"

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۶ مهندس رضا عباسی
سلام
بهتره که به مشاجرات این طوری خاتمه بدین و با همه دوست باشید
موفق باشید
پاسخ:
:))
مرسی واقعا. :)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۶ ملکه بانو
به نظر من که از ذات خوبت سرچشمه میگیره
پاسخ:
مرسی عزیزم شاید خوشبینانه ش این باشه! اما وقتی که بلد باشی طرف رو قانع کنی نه اینکه کار به بحث بکشه!
من هنوز مواجهه با این رخدادها رو بلد نیستم.
و مطمئن باش در ذهن بقیه این نظر شما شکل نمیگیره!
میگن چقدر گیر میده چقدر پیله ست! اصلا به لوسی می چه مربوط!
نهایتش اینه که بفهمن جلوت از این حرفها نزنن! اما اینکه تو یه آدم "زود شاکی شونده" به حساب بیای اونم سر چیزی که بهت مربوط نیست خب جالب نیست!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۰۸ آرتمیس ‌‌
خوب آدم نمی‌تونه بشینه بقیه جلوش غیبت کنن، می‌تونه؟ کارتون درسته بنظرم.
بخاطر همین کاری که گفتین به منم میگن مدافع حقوق بشر! خخخخخخ
پاسخ:
نهههه! بهتره آدم بگه غیبت نکن! نه اینکه بره تو کار حمایت از اون طرف!
واقعا به من ربطی نداره!  :|
امروز فهمیدم اگر این کار رو نکرده بودم الان شرایط خیلی بهتری به لحاظ روانی و ارتباطی داشتم!
اونم وقتی که طرف کوتاه نمیاد و به بحث می کشه!
این یعنی من هنوز بلد نیستم درست دفاع کردن رو، اما اصرار دارم این کار رو بکنم! :|
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۳ ستاره جان
ببخشید ولی واقعا به تو چه داره (یا به من چه) البته اگه شخص ارزشی یا سیاسیه سخت میشه 
پاسخ:
نه بابا ارزشی و سیاسی نیستن! من سرِ اقوام با سایر اقوام دعوا میکنم! :|
و هیچکس نمیدونه که من به خاطر حمایت از او با کسی دعوا کرده م!
همه فکر میکنن فقط بلدم با اونا دعوا کنم! نمیدونن که وقتی اونها هم نیستن من در مکالماتم با سایرین حامیشون میشم!
:|
این میشه که احتمالا احساس میکنن دعوایی ام! و باید محتاط باشن تو حرفها.
محتاط شدنشون رو دوست دارم! اما احساسشون رو نه! :|

آخه به تو چه؟:/
هفته ای ی بار خوبه بیام بگم؟؟؟؟:)))
پاسخ:
:))
خدا خیرت بده :))
اتفاق خوبیه
حق برادر دینی بر تو این است که در غیابش حامی او باشی
حالا اگه این اصل برا خانم ها هم اجرا بشه نسل غیبت ور می افته
پاسخ:
خب اگر این دیدگاه نگاه کنیم بله اتفاق خوبیه. چون دیگه پیش من هم حرفی نمیزنن!
اما وجهه ای که از من بروز داده میشه جالب نیست!
وقتی خوبه که بتونی با خویشتن داری و متانت و اینها جلوی طرف رو بگیری،
یا حداقل در جایگاهی باشی که طرف حرفت رو بپذیره!
نه مثل من که معمولا کوچکتر از همه ام! :|
در هر حال حس بدی دارم الان از این کشف بزرگ!
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۴ مامان محمدمهدی
نه بابا احساس حماقت نکن
خیلی هم عالیه
و قدر بدون
پاسخ:
چی بگم والا! احساس میکنم شخصیت خودم داره نمایش بدی پیدا میکنه :(