ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4073.

سه شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۵ ب.ظ

امروزمون بالکل در پیک نیک گذشت!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۷
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۲۷ تیر ۹۶ ، ۲۳:۵۹ پـــــر ی
:)
پاسخ:
:)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۱ ستاره جان
خوش به حالتون 
کجا رفته بودین؟ 
پاسخ:
سلامت باشی.
اطراف شهر.
این بار باغ یکی دیگه! :))
کلا تو باغ مردمیم ما! خخخخ!
معلومه که خوش گذشته:)چه عالی
پاسخ:
مرسی عزیزم جای شما خالی.
امیدوارم خوش گذشته باشه ((:
پاسخ:
مرسی جای شما خالی :)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۹:۴۴ دچـــــ ـــــار
الکل در پیک نیک؟! خطرناک نبود؟!
پاسخ:
:|
مواظب بودیم! :|
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۱:۱۷ دچـــــ ـــــار
:)
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۳:۵۸ ستاره جان
اطراف مشهد رو میگی؟ 
آقااا من میخوام بدونم خوب کدوم ور مشهد قشنگتره 
الان تعریف کنگ و اینا رو شنیدم (نغندر و ...) ولی نرفتم ببینم 
یا این کوهی که سمت شرق مشهده اسمش چیه؟ 
برای همین می پرسم ازت 
میخوام دستم بیاد میایم مشهد بریم 
پاسخ:
آره خب کنگ هم خیلی قشنگه اما خب دوره!
همه جای اطراف مشهد خیلی خیلی قشنگه. طرقبه و جاغرق و زشک و شاندیز و کنگ و همه جا قشنگه!
۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۵:۰۵ ستاره جان
نفهمیدی کدوم کوه رو میگم نه؟ 
از اینا که گفتی کدوما نزدیکتره؟ طرقبه رو میدونم 
پاسخ:
ایناهمه پشت سر همن دیگه! مثلا جاغرق بعد از شاندیزه.
یا ابرده بعد از طرقبه ست.
اون مسیرها کلا قشنگه حالا تا هرجا که بری بالاتر بهتر!
نه کوهه رو نفهمیدم.
مهم پیک نیک:)
پاسخ:
بله بله :)
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۳ مامان محمدمهدی
همیشه به گردش:)
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین :)