ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4074.

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ق.ظ
"دولت دوازدهم دولتی "فراجناحی" خواهد بود(...)،

اما امروز نوبت این 24 میلیون است،

و اگر غیر از این باشد پس برای چه رای دادیم و انتخابات برگزار کردیم؟!(...)

اکنون وقت حاشیه سازی نیست.

باید حاشیه ها را کنار بگذاریم و به فکر "وحدت"، مردم و آینده ی مملکت باشیم."



+وقتی بعد از مدتها اخبار تماشا میکنم و عدل میرسم به اینجای صحبتهای جناب پرزیدنت!

هی به مستر میگم بیا اخبار گوش نکنیم! فایده نداره که نداره! :|

این که میگن بعضیا جمع اضداد هستند، واقعا یکی از مصادیق بارزش میتونه صحبتها و مواضع جناب رییس جمهور باشه! :دی

+فقط بسیار تشکر میکنم که برای ما حق حیات قائل شدید و حقوق اساسیمان را محفوظ می دارید:

"این بدان معنا نیست که غیر از 24 میلیونی که به دولت تدبیر و امید رای دادند،

حق حیات ندارند؛ آنها هم حقوق دارند و حقوق اساسی شان محفوظ و می توانند فعالیت کنند."

اما باید بگم خیلی خوشحالم که به شما رأی ندادم! :)

این می تونه تا سالها از افتخارات من باشه. الحمدلله.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۱:۲۸ آرزو ﴿ッ﴾
حرص خوردم موقع شنیدنش :|
پاسخ:
ای خواهر جان!:|
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۲:۰۴ بنتُ الهدی
وای خدا میخواستم سرمو بکوبم تو دیوار
:|
چقدر اعصابم خرد شد !
نمردیم و معنای فراجناحی رو هم فهمیدیم
پاسخ:
نمردیم و معنای فراجناحی رو هم فهمیدیم.
من اصلا فکرمیکنم هدف افرینشم این بوده که به این رای ندم...
پاسخ:
:دی
۲۹ تیر ۹۶ ، ۰۷:۳۵ ستاره جان
لوسی می لطفا در عبارت مستر پرزیدنت کلمه مسترش رو بردار :/ ما مستربرامون حرمت داره اینجا 
بعدش هم واقعا گفت امروز نوبت آن ۲۴ میلیون است؟ بعدشم بقیه اون اراجیف و مزخرفات رو گفت؟ 
ببینم اون ماجراهای فروش ۲۵ ساله ی نفت هم مال همین ۲۴ میلیون آدم بوده یعنی اینا میخواستن دوباره تو کتاب تاریخ کنار قرار داد دارسی و ... قرارداد توتال زنگنه روحانی بیاد :|
پاسخ:
خخخخ! جمله ی اولتو برای مستر خوندم :)
بله متاسفم که ناچارم تایید کنم، بله دقیقا  همینا رو گفت!

چرا بعد این همه وقت من باید بیام دقیقا این مطلبو بخونم آخه؟!! :))))
فقط یادآوری میکنم که عده هم دو دوره احمدی‌نژاد حرصای بدتر از این خوردن!!
کلا سیاسیون همینن... کاری نمیکنن، فقط حرص میدن!
من چند ساله اخبار گوش نمیدم. خیلی خوبه! آدم کم تو زندگیش اعصاب خوردی نداره که دیگه اخبار هم بهش اضافه بشه!
پاسخ:
آره واقعا! چرااااا؟ :))))
خب اینکه ما به رئیس جمهور وقت ایراد میگیریم به این معنی نیست که به رئیس جمهوری قبلی ایرادی نمیگرفتیم!
و این تلخه که تا چیزی میگیم میگن خب احمدی نژاد که بدتر بود! خب بود! من نمیگم احمدی نژاد بهتر بود. اما بدتر بودن او باعث خوبتر بودن این یکی نمیشه اصلا!
این دقیقا سیاست خود روحانی بود که تا ایرادی بهش میگرفتن میگفت دولت قبل که فلان بود!
اتفاقا رأی ندادن به احمدی نژاد هم تا مدتها از افتخارات من بود و هنوزم هست! خخخخ!
منم از دوره ی دوم احمدی نژاد اخبار رو بوسیدم گذاشتم کنار! حالا شانسم اینبار رسیدیم به این جملات! :))
قطعا موافقم
حرص نخورید. اینا میگذره و چاره‌ای هم نیس
پاسخ:
بله این نیز بگذرد و عمر ما!
تا حالا گذشته از این به بعدش هم میگذره :(
واااااای،سردردفک گرفتم اینو که دیدمتو
راستش فکر کنم بیشترین مثبت نگری این باشه که دارن ظرفیت ما رو بالا میبرن،تا هرچی دیدیم دیگه ناراحت نشیم!!!
متاسفم واقعا که این روزها انقدر هردم از این باغ بری میرسد که کم کم دارم خنثی میشم، و جامعه هم
سر هر مسئله ای جنجال میشه چندروز ازش نگذشته مسئله جدیدتری که بزرگتر هم هست از قضا!!! انقدز که قبلی حل نشده،فراموش میشه، گاهی ام قبلی انقدر بزرگه که بگیم ااااا،این جدیده که چیزی نیست!!!
همون حکایت به مرگ گرفتن و به تب راضی شدن:/
پاسخ:
چی بگم والا :(
۳۰ تیر ۹۶ ، ۰۸:۴۹ ستاره جان
ستاد استانی دکتر روحاتی:/ امروز تو شهر ما برنامه داره 
اونم تو یه جای باصفا 
داداش منم طرفدار 
طرفدار که چه عرض کنم فعااال!
تا جایی که اسمشو تو روزنامه با عکس زدن!
اه اه اه 
ببین ما چه دل داریم
هیچیم گیرشون نمیاد بیچاره ها مثل یه پل از روشون رد میشن 
پاسخ:
تقریبا میشه گفت همیشه همینطوریه.
:(
۳۰ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۴ مامان محمدمهدی
:))
پاسخ:
بعله خنده داره :)
چرا مقایسه نکنیم؟!!
خب تنها دولت اصولگرا تو سالای اخیر احمدی‌نژاد بوده دیگه!!
بعد جالب اینجاست که تا ما میگیم احمدی‌نژاد اصولگراها میگن نههه اونو نگین و فلان.
ولی خودشون سطل آشغال آتیش نزدن خودشونو چنان تو چشم ما فرو کردن که من یکی کور شدم رسما!!
ببین نمیشه اون مقایسه درست باشه و این یکی اشتباه!
بعد اینکه الان سالهاست تو ایران ما رای نمیدیم که فلانی بیاد، بلکه رای میدیم که اون یکی فلانی نیاد!
من جمله زیر رو به یکی از دوستای واقعی اصولگرام گفتم و جواب شنیدم هر کی به روحانی رای داده عقلش سالم نبوده!!!! ولی از اونجایی که به معرفت دوستای مجازیم بیشتر معتقدم، اینجا تکرارش میکنم:
" انتخاب ما بین بد و بدتر بود. من خودم شخصا ذره‌ای با روحانی موافق نبودم. برجام رو پیروزی نمیدونم و دور قبل به روحانی رای نداده بودم. این دور صرفا رای دادم تا اونی کا نمیخوام بیاد، نیاد. "
اینکه اومدن یکی از نظر ما فاجعه‌س، و اومدن اون یکی از نظر شما... خب این یه اصل ساده انسانیه! خواسته‌ها متفاوته
و شاید بهتر باشه بگم، نخواستن‌ها متفاوته!
من کاملا درک میکنم حرص خوردن تو رو. طرفداری هم نمیکنم از روحانی‌. صرفا اینکه حرفاش و کاراش میاد میچسبه به من و رایی که دادم عصبیم میکنه. ( میدونم قصد تو این نیست. ولی اونقدر تو جاهای مختلف حرف شنیدیم و توییت و پست و کپشن خوندم که حساس شدم! )
به امید روزی که بتونیم به کسی رای بدیم که دلمون بخواد بیاد! کسی که لیاقت رای‌هامونو داشته باشه ....
♡♡♡♡

پاسخ:
شما بگو برای چی مقایسه کنیم؟
"یه چیزی که بده بده دیگه! حتی اگر هزار نفر مشابهش یا بدتر از اون رو انجام داده باشن!" با این مخالفی؟!
در مورد دولت اصولگرا هم درست میگی اما احمدی نژاد در دوره ی دومش به هیچ وجه حمایت اصولگراها رو نداشت و همه باهاش دشمن شدند. در نتیجه نمیشه گفت احمدی نژاد اصولگراست الان که اصلا نیست. و دوره ی اولش واقعا پر از خدمت بود و هیچکس نمیتونه منکرش بشه. شاید فشار بر مردم اومد اما احمدی نژاد در دور اول کارهایی رو انجام داد که مدتها بود در برنامه ها بود ولی به خاطر بازتابهای احتمالی هیچکس جرئت نمیکرد انجامشون بده مثل همین کارت سوخت که منافعش غیر قابل چشم پوشیه.
دوست داشتم خیلی رو این جمله ت مانور بدم اما خب میدونم هردومون دنبال بحث سیاسی نیستیم.

مقایسه ای که شما میکنی مقایسه ی بد و بده! من میگم "این بده" شما میگی "مگه اون بد نبود؟"!
اما اون مقایسه، مقایسه ی خوب و بده! اینکه ما رأی نیووردیم و کاری نکردیم و قانون رو پذیرفتیم، کار خوبی کردیم، اما آن فتنه گران رأی نیووردند و قانون رو نپذیرفتند و کارها کردند که فقط سطل آشغال آتش زدن نبود که چندین نفر کشته شدند.
در اون مقایسه قصد اینه که قانون گریزی اون عده که اشتباه بوده بولد بشه و نتیجه گرفته بشه که کار درست همان قانون مداری است.
وگرنه هربار که قهراً یک عده رأی نمیارن باید بریزن تو خیابون؟!
اینطوری هر چهار سال یک دوره قتل و غارت خواهیم داشت.
اصلا این دو مقایسه شبیه هم نیست.
این مقایسه ی شما شبیه اینه که من بگم فلانی نماز نمیخونه، شما بگی خب که چی؟ فلانی هم خمس نمیداد! :|
آیا من باید بگم "باشه! تا وقتی که سابقه ی خمس ندادن اون یکی هست، پس نماز نخوندن این یکی هم بلااشکاله."؟
در حالی که به هم ربطی ندارند! اون بده اینم بد!

حرفت درسته انتخاب ما هم بین بد و بدتر بود! ما هم انتخابمون نخواستن روحانی بود. اما نه شخص روحانی، نخواستنِ سیاست های روحانی.

اما این حرفت رو قبول ندارم که میگی "حرفهاش و کارهاش میاد میچسبه به منی که رای دادم!" نه! شما باید خودت رو ببینی. شما به روحانی رأی دادی چون فکر کردی سیاست هاش بهتره. یا بدتر نیست. اصل آزاد اندیشی اینه که وقتی می بینیم اشتباه کرده ما هم بگیم بله اشتباه کرده. اینطوری نه اعصاب خودت خرد میشه نه بقیه احساس میکنند که شما متحجرانه رأی دادی. اگر هم کار خوبی میکنه، منی که رأی ندادم هم بگم بله کار خوبی کرد تا نشون بدم اشخاص مهم نیستند کارها مهم هستند. باید رو کار و حرف مانور بدیم. کاری که خوبه خوبه، حتی اگر احمدی نژاد انجامش داده باشه(انصافی که متأسفانه هرگز دیده نمیشه! و فقط بلدیم بگیم هشت سال فاجعه بار! درحالی که همه مون میدونیم اینطوری نبوده لااقل چهارسال اولش اینطوری نبوده)، و کاری که بده بده، حتی اگر روحانی عاملش باشه.

این حرف روحانی که اینطور به رأی ندهندگانش توهین میکنه، و برای اونها فقط حقوق اساسیشون رو به رسمیت میشناسه و از طرفی بر فراجناحی بودن دولتش و لزوم وحدت تأکید میکنه از تأسف برانگیزترین و در عین حال خنده دار ترین دیالوگهای ممکن از جانب یک رییس جمهوره! چه من بهش رأی داده باشم چه نداده باشم.
فاجعه ش اون وقتیه که اینطور صحبت میکنه و از اونطرف از رئیس رؤسایی که به روحانی رأی نداده اند انتظار حمایت هم داره و مدام میگه وحدت، وحدت!

به امید اون روز. :)
درسته، کار بد بده و ربطی به فرد و جناح نداره.
ولی وقتی همه‌چی جناحی شده چی؟؟
داعش که حمله کرد، یه دختره توییت زده بود که اونایی که به روحانی رای دادن اگه قر و فرشون تموم شده حالا بیان از مملکت دفاع کنن!!!! :/
اولا مگه دفاع از مملکت فقط واسه اوناییه که پیروز انتخابات بودن؟؟
بعد مگه دفاع از مملکت کلا کار مردم غیر نظامیه؟؟
و مگه هر کی به روحانی رای داده اهل قر و فره؟؟؟
وقتی این حرفا پیش میاد خود به خود همه موضع میگیرن! اینطوری فک نمیکنی؟؟
احمدی‌نژاد دور اول یه کارای مثبتی کرد، ولی خرابکاریاشم کم نبود. منتها من چون اون دوره (با خجالت تمام!! :))) طرفدارش بودم تو نخ اشتباهاتش نمیرفتم‌‌. وگرنه انتخابات ۸۸ خیلی کلیپ و متن و... دادن دستم که ببین این کی بوده و اینا.
ولی یکیشو بخوام بگم، از زبون استادمون که دکترای محیط زیست داره میگم. خودکفایی گندم احمقانه‌ترین کاری بود که میشد کرد (و نمیدونم مگه احمدی‌نژاد واحد محیط‌زیست پاس نکرده بود:/) چون باعث از بین رفتن سفره‌های آب زیرزمینی شد. این سفره‌ها وقتی از یه حدی خالی‌تر بشن نشست میکنن و دیگه هر چی هم بارون بیاد به حال اول برنمیگردن.
حالا این یکیش.
در مورد آتیش زدن سطل زباله، تو تمام دوره‌های انتخابات فقط یه بار این اتفاق افتاد. که خب میپذیریم اشتباه بوده. اما من یه سوال دارم این وسط...
اگه اصولگراها طرفدار شدید رهبر نیودن، و رییسی اعلام میکرد که تقلب شده و بریزین تو خیابون و... با چند درصد اطمینان میتونی بگی کسی بیرون نمیریخت و هیچی نمیشد و اینا؟؟؟؟ خدا وکیلی؟؟؟
من میتونم بهت اطمینان بدم که اتفاقات خوبی نمیوفتاد... هنوز تو محله ما نقاشیای خیلی بی‌ادبانه‌ای میکشن از بعضی اعضای بدن و کنارش مینویسن روحانی! من نمیگم اینا اصولگرا هستن، ولی هر کی که هستن، چه مخالف روحانی چه منافق چه خب بعضا اصولگرا، اگه کوچیکترین حرفی از تقلب میشد اینا تو خیابون بودن!!
من اون موقع از موسوی خوشم نمیومد و هنوزم نمیاد... و واقعا این کارش حماقت بود. بیشترین تقصیر شورشو هم گردن موسوی میندازم. چون مگه مردم چقد سیاست میفهمن؟؟ اصلا اونایی که تو خیابون بودن چند ساله بودن اکثرا؟؟ کلا چقد درک و موقعیت شناسی و ... تو عامه مردم هست؟
پس اینکه شما شورش نکردین اصلا هنر شما نبوده! موقع شناسی رییسی بوده که اونم به خاطر رهبر بوده به نظر من.

و این قضیه توهین به رای ندهندگان... اینم با اجازه‌ت بگم که از همون زمان احمدی‌نژاد (خس و خاشاک) شروع شد و روحانی حالا داره ادامه میده و قبول دارم که خیلی کار زشتیه. امیدوارم نفرات بعد شعور داشته باشن.
ولی لوسی‌می جانم، اینکه میگی کار بد رو بپذیریم... واقعا من به این نتیجه رسیدم که پیش هر کسی نمیشه این بدیا رو پذیرفت!!
گفته بودم یکی از دوستام رفته حوزه، خب این قبلش حجاب نداشت. دور اول روحانی بهش رای داده بود و دقیقا مطمئنم به خاطر آزادی و اینا رای داد که حالا میگه نه رای دادم چون آخوند بود! :/. همون دور من به قالیباف رای دادم. این دور اون رییسی رای داد و منم که روحانی.
زنگ زده بودم بهش داشتیم صحبت میکردیم گفتم این روحانی هم مفتش گرونه و کاش قالیباف اومده بود فقط که بهش رای بدیم و... یعنی به قول تو دقیقا قبول کردم که روحانی پر از کم و کاستیه.
بعد دیگه دیدی که چه توهینی کرد!! گفت هر کی به روحانی رای داده عقلش سالم نبوده!!
پس اینکه صرفا بگیم آره این اشتباهه کافی نیست... باید بگیم آره اشتباهه ولی جناح شمام صد برابر بدتر کرد!
ضمن اینکه دور دوم احمدی‌نژاد روزنامه کیهان کاملا طرفدارش بود (یه اصولگرای گنده!) و بعدشم که رهبر گفت نظر من به احمدی‌نژاد نزدیکتره. که اونم باز اصولگراها رو کشید تو صحنه.
و اینکه من یادم نمیاد اصولگراها باهاش بد شده باشن!! البته من کنکوری بودم و زیاد تو جریانات قبل انتخابات نبودم
پاسخ:
وقتی این حرفا پیش میاد خود به خود همه موضع میگیرن! اینطوری فک نمیکنی؟؟

قبول دارم و برای همین هم میگم ما لااقل این کار رو نکنیم. حرفات درسته و برای همین میگم ما هم به جرگه ی دامن زنندگان به این موضوعات نپیوندیم فکر میکنم داریم یک حرف رو میزنیم! و اصلا برای همینه که حرصم میگیره که روحانی اینها رو بگه! چون در موضع رئیس جمهوره و باعث موضع گیریِ مردم نسبت به هم و همون تفرقه میشه.

اگه اصولگراها طرفدار شدید رهبر نبودن، و رییسی اعلام میکرد که تقلب شده و بریزین تو خیابون و... با چند درصد اطمینان میتونی بگی کسی بیرون نمیریخت و هیچی نمیشد و اینا؟؟؟؟ خدا وکیلی؟؟؟

به نظرم الان هم همه ی انتقادات به میرحسین هست! کسی نمیگه توی نوعی چرا رفتی تو خیابون، همه ی تیکه ها متوجه میرحسین هست که این کار رو کرد و همه ی خوب بودنهای این دوره هم متوجه رییسی هست که در مقابل باخت جنبه به خرج داده! از اول هم همین بوده کسی به مردم کاری نداره! حتی من یادمه که وقتی ترامپ هم رأی آورد تو تلویزیون کار کلینتون رو مثلا بزرگ کردند که نتیجه رو پذیرفت و با اینکه مخالفان ترامپ ریختن تو خیابون اما بازم کلینتون آتش بیار معرکه نشد. اصولا تا جایی که من میدونم همیشه مخاطب کاندیداها بودند و نه مردم. برداشت منم همین بوده.

اینکه کدوم جناح بدتر کرده یا بهتر به نظر من درست نیست. اصلا جناح گرایی به نظرم صحیح نیست. من همیشه نظرم بر خودم بوده که من کاری رو بکنم که درسته. همیشه هم گفتم که هرگز اصولگرا نبودم. البته که قطعا اصلاح طلب هم نیستم اما هیچوقت نشده، حاضرم قسم بخورم که هیچوقت نشده از کسی حمایت کنم به خاطر اینکه اصولگراست! نه! هرگز! همیشه از کسی حمایت کردم که به فاکتورهای من نزدیکتر بوده. یا اینکه به کسی نه بگم فقط چون اصلاح طلبه. نه! اگر به روحانی رأی ندادم به خاطر اصلاح طلب بودنش نبود. باور کن نبود. و دور قبل و قبلتر و قبلترتر هم اصلاً جناحی رأی ندادم برای همین رأیم احمدی نژاد نشد.

ضمن اینکه دور دوم احمدی‌نژاد روزنامه کیهان کاملا طرفدارش بود (یه اصولگرای گنده!) و بعدشم که رهبر گفت نظر من به احمدی‌نژاد نزدیکتره. که اونم باز اصولگراها رو کشید تو صحنه.

اصولگراها در زمان انتخابات دور دوم حامی احمدی نژاد بودند چون چهار سال اولش رو موفقیت آمیز دیدند.( من احمدی نژاد دور اول رو هم دربست قبول نداشتم و این خودکفایی گندمی که میگی رو اون موقع هم همین رو خیلی ها گفتند و اصلا گفتند چرت گفته و خودکفایی ای در کار نیست. من کلی گفتم که چهارسال اولش خدمتهای زیادی کرد. منظورم این بود که کارهای خوبی کرد که انصاف اگر داشته باشیم خوبیهاش به بدیهاش چربش داشت در دور اول)
اصلا اینکه چرا خودم به احمدی نژاد در دور دوم رأی ندادم به خاطر بدیهای دور اولش بود دیگه! میدونم که بد بود. وگرنه اگر قبولش داشتم که بهش رأی میدادم! خخخخ!
اینی که گفتم برای این بود که بگم باید منصفانه نگاه کرد. یکی بدیهایی داره و خوبی هایی. اینکه من بگم چون احمدی نژاده کلا بده، یا چون روحانیه کلا دیگه آدم ضایعیه واقعا نیست. این پست من هم ایراد به این "جمله" ی روحانی بود. سر قضیه ی خس و خاشاک که به نظر من البته قدری افراطی بزرگ شد، ولی من خودم اولین بار که تو جشن خیابونیش شنیدم باز هم من همینو گفتم! به مستر گفتم چقدر خوشحالم که بهش رأی ندادم. خخخخ!

و رهبری هم در زمان انتخابات بود این جمله رو گفتند! و هنوز دوردوم شروع نشده بود. جالبه برام که در اون خطبه ها رهبری رسماً احمدی نژاد رو به خاطر تهمت زدن به آشنایان اون دونفر توبیخ کرد اما کسی به این نکته توجه نکرد! نمیدونم چرا! همه گفتن فقط از احمدی نژاد حمایت کرده در حالی که رهبر به صراحت هر دو طرف رو توبیخ کردند. حتی جشن خیابانی احمدی نژاد بابت پیروزی رو هم مثل شورش خیابانیِ میرحسین تقبیح کردند! عین جملات: "اگر قرار باشد بعد از هر انتخاباتی آنهائی که رأی نیاوردند، اردوکشی خیابانی بکنند، طرفدارانشان را بکشند به خیابان؛ بعد آنهائی که رأی آورده‌اند هم، در جواب آنها، اردوکشی کنند، بکشند به خیابان، پس چرا انتخابات انجام گرفت؟ تقصیر مردم چیست؟ این مردمی که خیابان، محل کسب و کار آنهاست، محل رفت و آمد آنهاست، محل زندگی آنهاست، اینها چه گناهی کردند؟ که ما میخواهیم طرفدارهای خودمان را به رخ آنها بکشیم؛ آن طرف یک جور، این طرف یک جور."

اما خب اون موقع رهبری به دنبال خوابوندن شورشی بود که به کشته شدن آدمها داشت منتج میشد و یه عده ای دنبال ادامه ی بلوا بودند برای همین جملات رهبری رو به ضرر خودشون تبلیغ کردند تا آخرش به مرگ بر اصل ولایت فقیه برسه.
و البته که رهبر گفتند :" نظر رییس جمهور به نظر من نزدیکتره!" برعکس جمله ای که شما گفتی. یه کم تفاوت معنایی ایجاد میکنه.

متاسفانه (یا شاید حتی بشه گفت خوشبختانه) دور دوم احمدی نژاد به خاطر اطرافیانش، تمام قد جلوی رهبر ایستاد(ماجرای قهر یازده روزه ش و ماجرای مشایی که دیگه جای انکار باقی نمیذاره) و همین باعث شد که کلا نظر اصولگراها هم ازش برگرده و باهاش مخالفت کنند و احمدی نژاد هم در مقابله، با چندین و چند تنشون درافتاد، مثل ماجرای مجلس و لاریجانی ها که فراتر از یک فاجعه بود واقعا! (اون موقع لاریجانیِ رییس مجلس اصولگرا بود!)
حتی اگر خاطرت باشه بارها و بارها حدادعادل تو مناظرات (انتخابات دور اول روحانی) به احمدی نژاد تیکه انداخت و سیاست هاشو رو زیر سوال برد. حداد عادل رو میشه از سردمداران اصولگرایی دونست!

در کل خواستم بگم که هرکس اگر خودش عامل وحدت بشه، و عامل شورش نشه، و کار بد رو تقبیح و کار خوب رو ستایش کنه، از جانب هرکسی که هست، کم کم این بلواها هم می خوابه. همین که میگن از خودمان شروع کنیم و اینها، متاسفانه ما داریم شدیداً دو قطبی میشیم. انگار اصولگراها میخوان سر به تن اصلاح طلبها نباشه و برعکس! و از اون بدتر که رهبری رو می چسبونن به اصولگراها و این خیلی بده،و خیلی لطمه میزنه و اینکه رییس جمهورهامون بخوان به این دو قطبی گری دامن بزنن دیگه واویلاست. کما اینکه مناظرات هم همینطور فاجعه بار بود و من یکی از مواردی که در رئیسی پسندیدم همین بود که تن به شورش علیه سایرین نمیداد و کار خودشو میکرد. و عامل شکست قالیباف رو هم همین دیدم! شورشهای بیخود و بی جهتش! :|

کلا احساس کردم موافقیم با هم :)
میدونی، این تفاوت تفکر سیاسی نیست که فاصله میندازه بین آدما، بلکه منطق نداشتنه، توهین کردنه...
الان عملا من با اون دوستم قطع ارتباط کردم، در صورتی که الان با تو به توافق رسیدم :**
پاسخ:
دقیقاً همینه. آدمها حق دارن نظرات متفاوت داشته باشن این حق طبیعی هرکسیه.
و اگر قرار بود همه مون مثل هم فکر کنیم چرا اصلا انتخابات باشه؟ بیشتر به دیکتاتوری شبیه میشد.
من خوشحالم که با هم حرف زدیم :*
۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۱۰ دچـــــ ـــــار
اخبار برای ذهن به مثابه‌ی قند است برای بدن: اشتهاآور، آسان‌هضم و در درازمدت بسیار مخرب. به جای آن، مقالات و کتابهای مطرح را بخوان، بله، هیچ چیزی رقیب کتاب در شناخت جهان نیست. (دوبلی, 1395, ص. 304)

برگرفته شده از fiish.blog.ir
پاسخ:
درست میگه.
۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۱۱ دچـــــ ـــــار
اصلا آدم لذت می بره از اینکه میبینه دوتا آدمه منطقی با هم گفگو می کنن :) حتا اگر متن صحبتشون رو نخونه :)
پاسخ:
بله الحمدلله که شما هم لذت بردید.