ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4078.

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۹:۴۲ ق.ظ

دل من گرفته زینجا،

هوس سفر بدارم ز غبار این بیابان،

همه آرزویم، اما

چه کنم که بسته پایم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۲ ستاره جان
اِنَ!!!!
دختر جان تو که همش تو کوه و در و دشت می چرخی که 
باز دلت گرفته زینجا چه معنی میده @    o
پاسخ:
دیگه! عقاب در قفس خودش نیست جانم!
خواستم کلاس بذارم :دی

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۰:۰۵ دچـــــ ـــــار
خدا رو شکر که بسته :)
پاسخ:
کی؟
هم اتاقیای سابقم با شنیدن این شعر یاد من میفتن:)))) و البته منم یاد اونا:)
از بس که مدااااام میخوندم تو اتاق! ز غبار این بیابان و هوس سفر نداری رو هم جابجا میخوندم و زیر بارهم نمیرفتم درست بخونم و هی بهم تذکر میدادن:))
کللللللی یادش بخیر:)
الانم دلم بگیره و دلتنگ خانواده و شهرم بشم ناخودآگاه میاد تو ذهنم، ولی جلوی همسر نمیخونم. خوشم نمیاد جلوش نق بزنم برای تهران بودنمون:)

حالا تو چرا دلت گرفته دختر از شهرت؟
پاسخ:
عزیزمممم چقدر نوستالژیک شده برات :)
دلمون از شهر نگرفته از بسته پا بودن گرفته :(
چه حس مشترکی
پاسخ:
:(
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۶ دچـــــ ـــــار
پایم!
پاسخ:
خوش به حالتون!
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۰ دچـــــ ـــــار
شما رو میگم! :/
پاسخ:
:|