ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4079.

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ق.ظ

داشتیم با پسرک بازی میکردیم،

یهو، بی مقدمه، بی حرف پس و پیش،

شروع کرد به خوندن:

سنگ حموم میذارههههه!

واااای انقدر من خندیدم خندیدم که نگو!

:))

بهش میگم سنگ تموم درسته جانم!

حالا کی اینو بهت گفته؟

کی سنگ تموم میذاره؟

میگه: یادته اونایی که پرچم دستشون بود،

میگفتن:

رئیسی رأی بیاره، سنگ حموم میذارههههه!

:))))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۳ میرزا ژوزف پولیتـزِر
حیف شد رای نیاورد. کلی حموم بدون سنگ موند
پاسخ:
:)))
بی ربط نویسی: با خوندن کامنتتون به عنوان اولین کامنت این پست، به خودم افتخار کردم ^_^
۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۰۵ دچـــــ ـــــار
همونم نشد :))
جا داشت با شنیدن این حرف زار زار گریه کرد! :((

من هنوز از کنار مصلی ی تهران رد میشم حالم بد میشه!
پاسخ:
چرا؟؟!
شما چرا هی بلاگ حذف میکنین؟!
ماشاالله بهش
ولی از اون موقعیتهای دوگانه بوده.حسابی
هم ذوق و شادی شیرین زبونی پسرک
هم یاداوری یک افسوس و حسرت انتخاباتی
پاسخ:
بله :)
ممنونم :)
آخی:)))
قشنگ بود
پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۰ مامان محمدمهدی
:)))))
پاسخ:
:)