ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4084.

يكشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸ ب.ظ

امروز عصر با بچه ها رفتیم پارک،

بعدم رفتیم خرید،

و چهار تا بیسکوییت خریدیم شد 80 هزار تومن!

(البته انصافاً کمی بیشتر از چهارتا بیسکوییت بود ولی خدایی گرونیه ها!)

بعدم تا ساعت نه و اندیِ شبانگاهان بیرون چرخیدیم!



+مرغ خریدم کیلو ده هزار تومن! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۱
لوسی می

نظرات  (۱۰)

ده هزار تومن؟؟!!!!!!!!!!!
خدا رحم کنه
پاسخ:
بعله! البته مرغش خاص بود! :|
خیلی خاص بود ادعا میکردن که در طول دوره ی پرورش کاملا در شأن بانو مرغ باهاش رفتار کردن! :))
یه چیزایی اومده به اسم مرغ سبز 
از اونا گرفتی؟ 
..
.
.
.
.
.
بعدم برو خودتو رنگ کن من بیسکویت خریدم یه بسته شد ۱۰۰۰
۴تاش میشه ۴۰۰۰ کمی بیشترش میشه ۵۰۰۰ دیگه 
تو چی رفتی خریدی مگه :/
پاسخ:
خخخخ! خب بیسکوییت داریم تا بیسکوییت!
گفتم که قدری بیشتر از چهارتا بیسکوییت بود!
اما خدایی چیزی نخریدم که قابل بیان باشه! چهار تا بیسکوییت و دو تا شوینده و یه خامه و از این چیزا!
کلا رو هم ده قلم جنس هم نبود!
مرغ هم نه! مرغ سبز فقط غیر آنتی بیوتیکه! این یک مرغ ملکه ست! :)))
امید داریم تو شکمش جواهر پیدا کنیم! خخخخخ!
یه بابایی هست اینجا، که خیلی به تغذیه ی سالم اهمیت میده، مرغ پرورش میده با تمام اصول واجب و مستحب برای پرورش و قتلشون!
از اون خریدم.
یک روز ک خواستید بروید حرم بیایید اینجا بگویید تا بگوییم چقدر چقدر چقدر چقدر محتاج دعاییم :((((
آن یک روز مارا فراموش نکنید
پاسخ:
ان شالله.
من خودم محتاج دعام هزاربرابر بیش از اون چیزی که به تصورتون بیاد...
اتفاقا امروز به این فکر کردم اما جرئتش رو نداشتم که این مسافت رو با بچه ها برم. شاید فردا!
اگه شکلاتی باشه که دیگه حرف نداره...نوش جون


پاسخ:
:)
مرسی گلم.
دخترم اینجانب بیشتر علاقه داشتم در مورد بیسکوییتها توضیح بدین نه مرغ ملکه
پاسخ:
مرغ ملکه رو که در جواب مرغ سبز گفتم! گفتی از این مرغ سبزها خریدی گفتم نه!
بیسکوییتها هم که شکلاتی ان! بابا یه ذره بیسکوییت کیت کت الان سه هزار تومنه!
یعنی امروز حرم میری؟ منم همون که جناب فطرس گفتن 
پاسخ:
شاید! نمیدونم دعام کنید که رفتنی باشم.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۰۴ دچـــــ ـــــار
مرغ ملکه!؟
پاسخ:
یه همچین چیزی!
با توجه به قیمتش عرض کردم!
نیاز دارم دنبالم کنید دنبال میشید اگه دنبالم کنید ممنون از شما و همکارات سایت خوبتون



پاسخ:
سخت نگیرین دنبال شدن یک نیاز نیست!
اووووه کیت کت خریدی اونم چارتاااااا! کاملا هشتادتومنش توجیه شد:)
والا من کیت کت رو فقط نیگا میکنم! دلم نمیاد پول بدم بخرم:)))))))
پاسخ:
خدایی ارزشش رو هم نداره ها! خوشمزه هست ولی نه دیگه اینقدر تومن! خخخخ!
ما هر از چندی به خودمون یه حالی میدیم می خریم.
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۲ مامان محمدمهدی
مگه مرغ معمولی کیلو چنده که ده تومن زیاده؟!
نوش جونتون بیسکوئیتهای خوشمزه:)
پاسخ:
نمیدونم!
از مستر هم پرسیدم نمیدونست!
ولی خب فکر نکنم بیشتر از هفت تومن باشه!
فک کن دو تا مرغ دو کیلویی برامون در اومد 50 تومن!
گرونه دیگه.