ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4086.

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۳ ب.ظ

چقدر حس خوبیه که تلگرامم هیچ پیام معلق و نخونده ای نداره!

کل گروه ها و کانالها به جز سه یا چهارتاشونو حذف کردم!

الان تلگرام برای من فقط وسیله ی ارتباطیه،

نه وسیله ی آموزش دیدن و مطالعه!

احساس بدی داشتم مدام الارم میداد 2000 تا پیام نخونده داری!

الان خیلی احساس سبکی میکنم.

:)



+درد از اونجا شروع شد که به جای کتاب خوندن، تلگرام خون شدیم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۰ میرزا ژوزف پولیتـزِر
آفرین به خودم که وسیله ی ارتباطیم هم نیست چه برسه به آموزش.... خــِلاص
پاسخ:
وسیله ی ارتباط که خوبه که! :)
از پیامک که بهتره!
منم هرازگاهی از این تلگرام تکونیا میکنم:) خیلی کیف میده. بعد دوباره به بهانه های مختلف یکی یکی اضافه میشه:))
الانم تقریبا درحالت تکونده شده ست:))))
پاسخ:
آره خیلی عالیه.البته من وابسته تر از این حرفهام!
از بعضی کانال ها برای خودم پست ارسال کردم که اگر یهو باز خواستمشون گم نشن! خخخخ!
وای چقدر رو مخه من دوس ندارم شلوغ باشه هرچیزی هم که خوشم بیاد آیدی میزنم بیشتر آخر شب که همه ی مطالبو گذاشتن
پاسخ:
آره منم. الان میبینم تلگرام فقط یک پیام نخونده داره انقدر خوشحالم :)
چه کار خوبی کردی
من چرا نمیتونم... وقتی حذفشون می کنم احساس می کنم هیچ کار مثبتی انجام نمیدم. بعد دوباره میرم عضو میشم یه مقداری از مطالبشونو می خونم و دوباره  بعد از چند روز بر میگرده به همون حالت سابق... ):
پاسخ:
نههه من وقتی مطلب زیاد دارم و همه شم میخونم احساس اتلاف وقت بیشتری دارم!
احساس میکنم اونقدری که وقت میذارم چیزی بهم اضافه نمیکنه و اگر یه کتاب تربیتی دستم گرفته بودم به جای خوندن یه کانال تربیتی، بیشتر عایدم شده بود.
البته برای دلا هم گفتم من از کانال های خوب پست برای خودم ارسال کردم که ادرسهاشون گم نشه!
اما الان احساس خیلی خوبی دارم که پیامی معطل خوندن من نیست.
لوسی من آدرس همممه شونو اونم با دسته بندی موضوعی نگه میدارم:))))))))
پاسخ:
:))))
دسته بندی موضوعی :))
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۶ مامان محمدمهدی
منم یکی دو سال پیش تکوندم همرچی داشتم و ازونموقع هم اجازه ندادم کانال یاگروهی واردش شه گرچه گاهی باعث دلخوریهایی هم شده
ولی اینطوری راحت ترم
ولی وسیله ارتباطی خوبیه الحق
پاسخ:
منم دیگه اجازه نمیدم! البته خدایی بعضی کانال ها مفید بودند. ولی فرصتش نبود و اعصاب داغون میکرد.
من هر کانال یا گروهی که چند روز نخونده بمونه پاک میکنم. کانالای باقیمونده رو شب به شب چک میکنم
پاسخ:
آفرین واقعا! البته من اگر همچین قانونی برای خودم بذارمبه خاطر تعهد اخلاقی ای که نسبت به کانال ها پیدا میکنم و دلم می سوزه هر شب خودمو ملزم میکنم که بخونمشون! :|