ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4087.

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۵۹ ب.ظ

دیروز گل پسر حسن یوسف قشنگمو از یک سانتی متری ریشه جدا کرد!

:(

گذاشتمش تو آب شاید ریشه بده!

البته که بعید میدونم!

از قسمتی که تو خاکه ممکنه دوباره گل بده؟!

:(



+طفلک گلکم :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۲
لوسی می

نظرات  (۸)

۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۰۹ میرزا ژوزف پولیتـزِر
حتما ریشه میده
پاسخ:
واقعا؟؟! یعنی امیدوار باشم؟
برگهاش که کم کم داره پلاسیده میشه! :(
چه گل پسری
چقدر گل دوس داره
پاسخ:
خاک! عااااااشق خاک بازیه مثل هر بچه ی دیگه ای البته!
در مورد حسن یوسف که نمی دونم 
ولی قابلیتی که تو سلول های بنیادی انسان وجود داره تا جایی اطلاع دارم تو گیاهان بیشتره و گسترده تر 
و اگه حسن یوسف استثنای خاصی نداشته باشه باید جوونه بزنه و اون یکی هم باید ریشه کنه 
گرچهههه تجربیات خونه خودمون از حساسیت بیش از حد این گل میگن 

پاسخ:
:))))
متنت مثل گزارش خبرگزاری ها بود :))
ان شالله که ریشه میده.
ای وای 
حیف شد ها 
منم یه حسن یوسف خوشگل دارم :) 
پاسخ:
آره خیلی حیف شده:(
اینجوری تیتر بزنید

گل علیه گل!
پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۳ مامان محمدمهدی
دمش گرم:)
پاسخ:
:)
۰۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۲ دُچـــــ ـــــارُ
درست میشه :)
پاسخ:
امیدوارم!
ای لوسی می ای لوسی می! 
پاسخ:
:)
جانم؟ جانم؟