ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4090.

سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ق.ظ

وای خدای من!

باورم نمیشه اینجا آدمهایی هستند،

که من رو واقعا دعا می کنند!

واقعا!



+هیچی نمیتونم بگم بابت این همه مهربونیتون..

چشمام اشکی شده و قلبم تندتر میزنه،

متشکرم بی نهایت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳
لوسی می

نظرات  (۱۰)

۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۸ دُچـــــ ـــــارُ
آره منم دیدم ازشون! :))

*نکته: یعنی شما تا حالا دوستان اینجا رو واقعا دعا نمیکنید/نمیکردید؟! :)
پاسخ:
میدونستم حتما کسی به این نکته اشاره میکنه.
و اول تو پی نوشت نوشته بودم جوابشو! اما دیدم سطح پست میاد پایین! گفتم تو همون کامنتها جواب میدم.
حقیقت اینه که من دوستان رو همیشه در حساس ترین حالات و شرایط زندگیم دعا کردم، اما اولا فکر نمیکردم کسی اینجا مثل من باشه :دی، و ثانیاً حقیقتش هیچوقت تو "قنوت نمازم" کسی رو خاصه و با نام بردن ازش، دعا نکرده م.
راستش کامنت اون دوستمون اساسی منو شرمنده و یک دنیا ممنون محبتش کرد.
ان شالله خدا براش جبران کنه.
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۵۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
من تازه همین الان فهمیدم شما روزی یه میلیارد پست میذارید:)))) یه کم استراحت یه کم بشین. ریلکس باش...:)) 
خیلی مخلصم
پاسخ:
یک میلیارد که خوبه که! زیاده؟
من اگر روزی یک میلیارد و یک پست نذارم همه میگن چی شده لوسی حالت خوبه؟! :))
باور کنین که به خاطر بقیه این کار رو میکنم :)
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۳۱ دُچـــــ ـــــارُ
باشه! نه که خیلی سطح پستا بالاست حالا! :)
پاسخ:
نه واقعا نیست.
ولی سطح این پستم خاصه بالا بود!!
۰۳ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۴۰ دُچـــــ ـــــارُ
از کامنتهای! منطقی شما در پست پری استفاده کردیم :)
پاسخ:

فقط شما اونها رو منطقی دیدید گویا.
همینی که جناب دچار گفتن منم یه ایضا پای کامنتشون میزنم.

وقتی پستشونو خوندم بالا سرم علامت تعجبای زیادی بوجود اومد.

پاسخ:
پای کدوم کامنتشون؟
سه تا کامنت اینجا دارن!
تو قنوت نماز! 
لوسی می اسم منم بهش بگو پیلیز
پاسخ:
:)
:دی

این کامنتشون "از کامنتهای! منطقی شما در پست پری استفاده کردیم :)"
پاسخ:
نگران شدم که منظورت این کامنت باشه:" نه که خیلی سطح پستها بالاست حالا!"
:)
خخخ لوسی می!
من اینطور آدمی ام؟
اتفاقا وبلاگایی رو که دنبال می کنم رو دوسشون دارم مثل اینجا ^_^
پاسخ:
ههه ههه هه! خواستم شوخی کنم:)
مرسی عزیزم شمالطف داری :)
سلام
گاهی اوقات یه مطلب یه جایی میخونم تو ذهنم ثبت میشه به طوری که شاید روزی چند بار برام تکرار میشه و جلوی چشمم میاد.
گرچه شاید چیز خاصی نباشه
گاهی هم یه کتاب گنده میخونم یه کلمش هم تو ذهنم نمی مونه
الان بنده در آستانه ی مادرشدن هستم بحمدلله. و خداروشکر الان مدتیه ویارم کم شده. ولی همون موقعا یه پست ازتون دیدم که گفتین دوستتون چقدر خوب با ویارش برخورد میکرده و شاکر بوده. اون مطلب واقعا واقعا روزی چنننند بار تو ذهن من میومد
واقعی واقعی
هربار بهتون فکر میکردم
واقعا انگار خیلی درکم میکنید
باید حسابی در حقتون دعا کنم
گرچه تا الانم کردم!:)
پاسخ:
سلام :)
وای عزیزممممم مبارک باشهههه :) ان شالله به سلامتی و قدم خیر به دنیا بیاد و مایه ی آبروی شما باشه :)
نمیدونی این کامنتت چقدر برای من انرژی مثبت و روحیه و لطف و نور و محبت و همه چی داشت. :)
من این روزها پر از حسهای خوب از دوستان ندیده و نشناخته ی مجازی ام.
امیدوارم هزاربرابر دعاها در حق خودتون مستجاب باشه. :)
ممنونم.
۰۶ مرداد ۹۶ ، ۲۲:۲۱ مامان محمدمهدی
چه دوستای خوبی داری:))
پاسخ:
به از شما نباشه یکی از یکی ماه تر.