ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

خودخوری!

جمعه, ۶ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۵۷ ب.ظ

خودخوری، یعنی تنبیه کردن خود،

به خاطر اشتباه دیگران!

:|



+خدایی!

+اول "عصبانیت" بود، بعد شد "خودخوری"!

چون عصبانیت یک هیجان ذاتیه که اشکالی نداره که وجود داشته باشه، مهمه که بتونیم به درستی بروزش بدیم،که به خودخوری نرسه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۶
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۴ آدم بـرفـی
الان من از دستت عصبانیم ولی خودمو تنبیه نکردم ولی اگه نزدیکم بودی میدونیتم چیکارت کنم😀😀
پاسخ:
:))
ببخشید نشناختم خب :)
برای چی عصبانی باشی؟
:(
خشم را درست نشان ندادن یعنی زنده به گور کردن خود :/ 
پاسخ:
بعله.
قرار نیست خشمی وجود نداشته باشه،
به نظرم بهتر بود بهش میگفتم خودخوری!
خودخوری یعنی تنبیه خود به خاطر اشتباه بقیه! نه؟
چه جالب، تا حالا اینطوری نگاه نکرده بودم
ولی خب پس چه کنیم؟!!!
پاسخ:
الان به ستاره هم گفتم فکرمیکنم بهتر بود اسمش رو میذاشتیم خودخوری!
چون عصبانیت یه هیجان درونیه و نمیشه کاریش کرد! و اگر هم درست بروزش ندیم مشکل دار میشه دیگه.
بهتره همون خودخوری باشه که خوب نیست.
ی کانت گذاستم من حواسم نبود ایک خصوصیشو زدم. قک کنم بین کامنتاتون گم شده!
پاسخ:
بعله! برای همین میگم خصوصی کامنت نذارین. :)
گم میشهههه!
خودخوری بیشتر به پستت میاد! کلا موافقم باهات :)
پاسخ:
آره این درست تره اصلا.
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۰۵ دُچـــــ ـــــار
مهم اینه که بتونیم  بروزش نبدیم
برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
؟؟؟!!!
این کجاش برگرفته از وب من هست؟!
من این جمله رو نگفتم! جملات رو تحریف میکنین؟! :|
جمله اینه:
"مهمه که بتونیم به درستی بروزش بدیم!"
۰۸ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۷ دُچـــــ ـــــار
بقول خودم از عمد بود :)
پاسخ:
مشخصاً!