ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

بهشتی باشیم!

سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ

در ذیل پست یکی از مشاهیر،

کامنت گذاشته:

"خیلی نکبتی!

واقعا ازت بدم میاد با اون قیافه ت"

بعد در سر در پیج خودش(به قولی در بیوی پیج!!) نوشته:

"بهشتی ها چهار نشانه دارند:

روی گشاده، زبان نرم، دل مهربان و دستِ دهنده،

بیایید بهشتی باشیم"

!!

:|


+من هیــــــــــــــچ صحبتی ندارم!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۲)

ههههههههههههه
اینا رو ولش، حالا بیوی پیج چجوری خونده میشه؟ معنیش چیه اونوقت؟
پاسخ:
Bio
یه مختصرتوضیحی است از پیج!
زیر اسم همه تو پیجهاشون یه چیزایی نوشته به اون میگن بیو!
البته تصور شخصی من اینه که بایو باید تلفظ بشه اما مطمئن نیستم و بیو هم دیگه فراگیر شده.
بهتره منم بخاطر ِ این خود درگیری ها حرفی نزنم:/
پاسخ:
:))
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۵۸ دُچـــــ ـــــار
سلام
پاسخ:
سلام.
:))
خب بهشتی ها هم بعضی وقتا اعصاب ندارند لابد ! درباره اعصاب آرام چیزی ننوشتن که ! :/
پاسخ:
:))
شاید! :))
ولی به نظرم نباید یهو و بی دلیل روی گشاده و زبان نرم و دل مهربانشون از دست بره؟!:|
شمام میرفتی زیر پیجش می نوشتی
"خا اصن تو خوبی :/"



ولی یه چیز دیگه م هس که روایت داریم (فک می کنم از حضرت علی هست)
حرف حق رو بپذیر حتی اگر اون فرد عامل به انجام اون کار نباشه! (نقل به مضمون)
پاسخ:
خواستم یه چیزی بنویسم نشد! بی خیال شدم.
اون به این ربطی نداره البته :)
ما که می پذیریم ازش، خودش نپذیرفته بود! :دی
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۰۳ میرزا ژوزف پولیتـزِر
بهشتی ها نمیگن نکبت؟ من خودم یکی از بهشتیهای اصیلم و... :D 
پاسخ:
خب مسئله یک لغت نیست،
در این عبارتی که نوشتم زبان نرم و دل مهربان و روی گشاده وجود نداشت دیگه!
انصافاً!
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
0_o
بیایید بهشتی باشیم و بهش چیزی نگیم!
پاسخ:
:))
اینو خوب اومدی :))
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۳۷ آدم بـرفـی
چقد مشخصاتشون باهم همخونی داشته بابا یکی نیست بهشون بگه جرف نزنین هیچی نمیشه
پاسخ:
:)
۱۰ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۲۰ دُچـــــ ـــــار
بر اساس تحقیقات! پژوهشگران، یکی از عوامل انحطاط وبلاگ نویسی در دوره ی اول :) همین کامنت های متفاوت! شبکه های اجتماعی بوده است :)
پاسخ:
ربطشون به همدیگه رو متوجه نشدم!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۵ مامان محمدمهدی
چه تاسف بار
پاسخ:
خیلی!:(
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۳۶ مامان محمدمهدی
عجب
پاسخ:
چی تعجبت رو برانگیخته؟!
برای این پست قبلا کامنت گذاشته بودی!
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۰۶ مامان محمدمهدی
کامنت دچار
پاسخ:
بله عجب داشت واقعا!