ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آن که را که حساب پاک است..

چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۱۶ ب.ظ

لااقل خود من که از آغاز انقلاب در مجلس بودم،

و در دولت بودم،

و آیت الله خامنه ای رو میشناسم،

به عنوان منتقد ایشون اقرار میکنم،

که یک نقطه ی خاکستری حتی،

و نه تاریک،

در زندگی اقتصادی ایشون و خاندانش نمی شود پیدا کرد..




+عطاء الله مهاجرانی

2011/04/03 در لندن.

وقتی که برای جنبش سبز برنامه میچید که چطور برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی راهش را پیش ببرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۱
لوسی می

نظرات  (۳)

:) 
پاسخ:
:)
۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۷ دُچــــ ــــار
سیاسیِ مینی مالیه :)
پاسخ:
بله دیگه.
البته سیاسی نیست واقعا!
سردار نجات بیش از بیست سال فرمانده سپاه ولی امر بودن یعنی فرمانده کل محافطان رهبر. بعد از اینکه رفت جای دیگه مسیولیت گرفت مصاحبه ای کرد و حرفایی زد ک از هرکسی میشنیدم باورم نمیشد. با ی سرچ میشه پیداش کرد
اوصیکم به داستان سیستان ِ رضا امیرخانی
پاسخ:
عجب! ممنون.
البته داستان سیستان امیرخانی اینقدری که حرف مهاجرانی جذاب بود برام جذاب نبوده هرچند که من کامل نخوندمش.
بالاخره او امیرخانی است و این مهاجرانی :دی