ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

از فرمایشات لوسی می!

جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ

اگر میخواهید کسی شما را عزیزترینِ خودش بداند،

بهترینِ او باشید.




+لوسی می.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۱)

من دلم برای پست های قبلی ت تنگ شده:/
الان که دیگه ماجرایی نیست اینجا، اسم وبلاگت به رویه ش نمیخوره ها!
پاسخ:
آره دیگه اسمشم باید عوض کنم.
شرمنده که از جبر روزگاره.
خودمم دوست دارم مثل قبل باشم خب :(
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۱ میرزا ژوزف پولیتـزِر
مرسی
پاسخ:
:)
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۴ دُچــــ ــــار
تکبیر نداره؟ :)))
پاسخ:
چرا فکر کنم!
تکبییییر!
:)
پاسخ:
بله :)
کامنت قبلی که از شوخی بابت کامنت آقای دچار بود 
ولی خوب باید بگم 
رسما وقتی این پست رو همون لحظه ی انتشارش خوندم یاد عبارت "بهترین خودت باش" افتادم 
فکر کنم یک کتاب هست 
پاسخ:
:)
من نشنیده بودم :)
فکر میکنم منظور از دو جمله هم متفاوته ها!
بهترینِ خودت باش، یعنی بهترین ورژن خودت باش.
اما بهترینِ کسی بودن یعنی بهترین آدم زندگیِ کسی باش تا عزیزترین آدم زندگیش باشی.

متفاوت نیست؟
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۶ آدم بـرفـی
خوب لوسی مثه قبلت بنویس دیگه درباره ی همه چی
دلت تنگ نشده واسه نوشتن های قبلی
پاسخ:
چرا خیلی :(
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
جشم^_^
پاسخ:
:)
ممکنه بهترین خودت نباشی اما بهترین دیگری بشی؟ بنظرت امکان پذیره؟ بنظرم بهترین خود بودن پیش نیاز اون یکیه 
البته نظر شخصیمه 
پاسخ:
آره ممکنه!
آرمان آدم از خودش ممکنه خیلی بالاتر از آرمان دیگری از آدم باشه.
من اگر پنجاه باشم شاید بهترینِ دیگری حساب بشم چون همه ی اطرافیانش سی و چهل هستند،
اما برای اینکه بهترین خودم باشم کمتر از هشتاد مثلا راضیم نمیکنه!

:)
ببین من ریاضی خوندم! خخخخ!
حالا مهم نیست گرفتیم منظور همو! :)
به ریاضی خوندنت ربط نداشت 
به خودبزرگ بینی ات ربط داشت که اون طرف بیچاره اتو در مثال هم کوچیکش کردی که خودت کمتر از هشتاد راضی نیستی ولی برا اون ۵۰ خوبه 
برو اون بینی تو کوچیک کن بزرگ بینی :))))))
شوخی کردم 
استدلال جالبی بود ولی فکر کنم در استثنائات در کل فکر کنم بیشتر همون پیش نیازی که من گفتم صدق می کنه :) 

پاسخ:
:)))
شاید! خخخخ!
ولی خدایی آدم همیشه بیشتر از اونچیزی که بقیه ازش انتظار دارند از خودش انتظار داره.
بازم شاید! :)
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۳ مامان محمدمهدی
فرمایش زیبایی بود:)
پاسخ:
سپاس :)
نمی دونم 
واقعا نمی دونم 
موقع کنکورم که برعکس بود راستش 
پاسخ:
چی بگم والا!