ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

اصلاً به من چه!

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

گاهی کاملاً دلسوزانه رفتار میکنی،

و مثلاً میخوای گره ای رو باز کنی،

اما طرف انقدر عجیب رفتار میکنه،

که تو ناچار میشی بگی:

"اصلاً به من چه!"

بعد این ها که جمع بشود،

بی تفاوت میشی..

و دفعات بعد نه به بقیه،

که پیش از شروع مکالمه به خودت میگی:

"اصلاً به من چه!"



+تلخ است ساقیا!

+اگر ناشی از دلسوزی چیزی رو گفته بودی که به اینجا کشیده تلخ است!

وگرنه در سایر موارد همین به من چه گفتنها بهترین روشه برای دخالت نکردن ها!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۰۴ دُچــــ ــــار
سلام به لوسی می گرامی :)
پاسخ:
سلام.
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۴ آدم بـرفـی
👌👌👌
پاسخ:
:)

خوب اگر به "به من چه" ختم بشه که حیلی خوبه 
من له حرص خوردن و خیلی مواقع کانتکت میرسم:/ مشکل عمده ام همینه که نمیگم به من چه  
پاسخ:
خخخخ! خب تو خیلی گیر میدی لابد! :))
البته منم بعدش با خودم درگیر میشما! خوددرگیری پیدا میکنم و بی خیال نمیشم اما خب به طرف میگم باشه بابا اصلا به من چه هرطور راحتی.
گاهی که از روی دلسوزی برای بقیه حرفای حقی رو ادم میزنه که اون فرد هم به حق بودنش واقفه ولی هی اینور و اونور ادم رو مسخره میکنه و میگه فلانی میخواد به همه بگه خیلی میفهمه و همش میخواد به دیگران دستور بده!!!!!
ادم برای احترام به خودش باید خودشو بکشه کنار در بعضی موارد
:((
پاسخ:
بله گاهی :(
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۳ مامان محمدمهدی
من تو خانواده هیچوقت به این درجه نرسیدم ولی در محیط کار گاهی به مرحله اصلا بمن چه رسیدم و البته دیگه بمرور هم یاد گرفتم که حتی دلسوزانه در کاری مداخله نکنم و حرفی نزنم و راحت تر بودم
پاسخ:
:)
یعنی تو رفتارهام با تو هم مشخصه آره؟ :) چقدر خندیدی به ریشم؟ :)
دعا کن بیخیالی طی کردن رو یاد بگیرم 
پاسخ:
نه بابا اینطوریام نیست.
یاد میگیری نگران نباش تجربه به انسان می آموزه.