ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

هوای حرم..

شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۲۳ ب.ظ

این که میگن باید قسمتت بشه که بری حرم،

درست میگن!

من به عنوان یک مجاورِ بی سعادت که حسرت زیارت درست حسابی تو دلم مونده،

پای این حرف رو مهر تأیید میزنم.



+دعا کنید قسمتمان بشود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۴)

ان شاءالله آقا بطلبن..
منم به عنوان یه مشهدی به اینکه میگن باید قسمت بشه، به شدت معتقدم
پاسخ:
عجب! شما هم مشهد هستی؟ :)
آره فکر میکنم اعتقاد ماها بیشتره! خخخخ!
الهی قسمتمان بشود 
که منم حس می کنم دور افتادم از حال و هواش 
یه جور بی روح خشکی شدم 
ا..ا...ا... انگار نه انگار یه دهه اسمش امام رضا بود:/
پاسخ:
آره واقعا. امسال که من اصلا فراموش کرده بودم که ذی القعده شروع شده! :(
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۸ آدم بـرفـی
وای من چقدر عاشق حال وهوای اونجام
قسمت بشه بیام پنج ساله که نیومدم
قسمتت شد دعامون کن
پاسخ:
عزیزمممم ان شالله به زودی زود قسمتتون بشه.
من فکر میکنم امام رضا به زائرین رئوفترند تا به مجاورین :)
ان شالله که بیای ما رو هم دعا کنی.
ما هم رفتیم دعاگو هستیم ان شالله
ادم حوادث رو کنار هم میذاره و وقتی متوجه میشه این فاصله های طولانی که بین زیارت های واقعیش افتاده همش بخاطر اعمال و رفتارشه واقعا دیوونه میشه.
لا توئبدنی بعقوبتک...


همیشه فکر میکردم مشهدی ها واقعا خوشبحالشونه و دیگه هیچ غمی ندارن و هر وقت دلشون میگیره درجا میرن حرم.حتی تو فکر مشهد بودم برای انتخاب رشته...

ان شالله نصیب شما بشه و مارو حسابی دعا کنید.اینو بدونید اینکه فرصت نمیشه برید برای اینه که امام رضا میخواد تشنه تر و مشتاق تر کنه شما رو برای زیارت تا این زیارت تاثیر بیشتری داشته باشه برای شما
پاسخ:
منظورتون لا تعذبنی بود یا لاتبعدنی!
خب البته مشهدی ها که خوش به حالشون هست واقعا. اما اونطور هم نیست که دیگه هروقت هروقت بتونی بری.
باید بخوان. مثل همه.
ان شالله.
ممنون
ای وای!
اشتباه نوشتم.لا توئدبنی بعقوبتک.من رو با عقوبتت ادب نکن
پاسخ:
:)
عه، تو مشهدی لوسی می 
نمی دونستم 
پاسخ:
آرههه گفته بودم که :)
۱۴ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۹ مامان محمدمهدی
یعنی میخوای بگی واسه تولد امام هم حرم نرفتی؟!:|
الهی قسمت شما و ما شه:)
پاسخ:
نه نشد داخل حرم بریم.
تا نزدیک حرم رفتیم سلام دادیم و برگشتیم.
البته در این زمینه ما مشهدی ها خیلی بزرگمنش هستیم.
روزهای شلوغ ما نمیریم که به زائران هوای حرم بیشتر برسه :)
اینو جدی گفتما! تابستونها و عیدنوروز که زائران زیادی تو مشهد هستند و همیشه ی خدا اونجا ترافیک شدیده ما کمتر میریم یا به زیارت روبروی گنبد اکتفا میکنیم که اونها راحت تر باشن.
:)
یه همچین آدمهای بزرگمنش و سخاوتمندی هستیم.
در جوابت برای اون کامنت بلند بالات بگم من خودم از شلوغی بیزارم 
و اگه من بودم و همچی چیزی می گفتم اونا که منو میشناسن حتما بهم میگفتم حرف الکی نزن خخخخ
پاسخ:
چرا الکی؟
اینو جدی میگم مخصوصا مستر کاملا به این موضوع معتقده.
لوسی می -_-
یحتمل تا به حال وبلاگمو ندیدی درسته!؟

سر در وبلاگم! آشنایی با برخی لغات و اصطلاحات مشهدی داره اونم چه لغاتی : )))))

خوشحال میشم یه نگاه بندازی و اگه کلمه ای به ذهنت رسید در اختیارم قرار بدی تا پست رو کامل تر کنم : )
ممنون.
پاسخ:
من اونو خیلی وقت پیش دیده بودم! عجیبه کامنت نذاشتم برات! :|
من خودم فقط کلمه ی مغز مداد اتد رو استفاده میکنم که اصرار دارم همین درسته نه نوک مداد اتد(آخه اون چیزی که درون مدادهاست و باعث نوشتن هست اسمش مغزیِ مداد هست نه نوک. در نتیجه این چیزی که ما میخریم مغزی هست نه نوک! نوک اون سرشه نه کلش! :| )
اصلا کی گفته هرچی تهرانی ها میگن درسته و ما اشتباه میگیم. همون مغز مداد درسته جانم. :)
و در بقیه ش هم فقط نارنجک رو شنیدم و یاد داشتن (که خیلی هم بابت یاد داشتنه حرص میخورم!)
راستش بقیه شو  هم اصلا نشنیدم!
متاسفانه مشهدی اصیلی نیستم و لهجه ی مشهدی رو اصلا متوجه نمیشم. البته در اطرافیان هم معدود کسانی هستند که لهجه ی مشهدی بلد باشن اونایی هم که بلدن به عنوان زبان دوم یاد گرفته اند نه به عنوان زبان مادری! :))

۱۵ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۹ دُچــــ ــــار
ما همه مشهدی هستیم :) پس
پاسخ:
ولی فقط ما بچه محله ی امام رضاییم.
خخخخ این روزا چقدر کامنت "کپی پیست" شده زیاد دیدم!
هم کامنت شما، هم کامنت جناب دچار که به پست قبلی شون ضمیمه شد و هم یه بلاگر دیگه که کامنتی رو که واسه من فرستاده بود رو، یه پست مجزا کرد!
پاسخ:
من اومدم برای پستت کامنت گذاشتم گفتم همونو اینجا هم بذارم دیگه. چه ماریه دوبار بهت جواب بدم!
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۰ مردی بنام شقایق ...
ان شالله هر روز قسمتتون
پاسخ:
ان شالله ان شالله ان شالله.:)
متشکرم.
۱۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۷ دُچــــ ــــار
ولی به قیافه شما نمیخوره مشهدی باشینا! :))))
پاسخ:
بستگی داره طرف مقابلم چقدر مشهدی دیده باشه!
تا حالا نگفته بودی مشهدی هستی!!
عجییییییییییییب دلم زیارت آقا رو میخواد، باشد که به زودی نصیبمان شود.
رفتی حرم یه سلامم از طرف من به آقا بده لطفا
پاسخ:
چرااااا!
چند بار گفته بودم. :)
ان شالله روزیتون.
چشم شما دعا کن قسمت ما بشه چشم :)