ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4124.

شنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۴ ب.ظ


من تو را عااااشقانه دوست دارم...

 

 

+هیچ جا نمیشه این حرف رو زد! :|

واسه همین تو گلوم گیر کرده و اینجا گفتم!

برات دعای خیر میکنم همیشه ی همیشه.

خدا خیرت بده استاد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۱
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۱۹ دُچــــ ــــار
خخخخ :) استادم هم منو خیلی دوست داره ولی حیف که من خیلی خیلی شاگرد تبلی ام ...
پاسخ:

خدا حفظشون کنه.

اللهم ارزقنی ازین استادا !!!

فعلا که همچین شانسی نداشتم!
پاسخ:

:)

ان شالله خدا قسمتتون کنه.

هست ولی کم هست! باید بگردید تا پیدا کنید! البته بیشتر اساتید جوان روشنفکر و دانشجو دوست و دانشجویار هستند.

من که استادم به پام پیر شد 
پاسخ:
خدا نکنه.
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۴۷ میرزا ژوزف پولیتـزِر
خواهش میکنم خواهش میکنم :))
پاسخ:
:)
میگم بهش:/
پاسخ:
لطف میکنی :)
سلام :))

یه پست داشتید برای پارسال که گفتید روز چپ دسته و روزم مبارک!

حالا امروزم روز چپ دست هاست ظاهرا!!! روزتون مبارک :)))
پاسخ:
سلام. وای خدای من! یعنی کسی هست که به خاطر داشته باشه؟
باورم نمیشه امسال دومین تبریکیه که دریافت کردم خیلی خیلی ممنونم :)
عه! تو هم چپ دستی؟! ^_^
روزت مبارک بانو : )
پاسخ:
بعععععععععععله با افتخاااااااااار! :)
مرسی عزیزم شما هم چپ دستی؟
نح : )
از بلاگرا شباهنگ رو میدونم چپ دسته.. امروز متوجه شدم.

پاسخ:
عجب :)
مرسی خوشحال شدم واقعا. :*
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۹ مامان محمدمهدی
چه استاد خوش شانسی که لوسی می عاشقشه:)
خدا حفظش کنه
پاسخ:
خخخخ!