ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4126.

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۸ ب.ظ

دیشب موقع شام گل پسر از سر و کول همه بالا میرفت،

نمیذاشت مستر و پسرک یه لقمه غذا بخورن،

پسرک میگه:

مامان میشه سر گل پسر رو یه کم گرم کنی ما غذا بخوریم؟

مثل اینکه سرش زیادی سرد شده!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۸ آدم بـرفـی
آهان این پست باحال بود زندگی توش هست
ادامه بده
لوسی جان اگه اشکال نداره عکس بچه ها رو بذار
پاسخ:
:))
ممنون عزیزم.
این پستهایی که عنوانش عدد هست پستهایی به سبک قدیمه.
پستهای با سبک جدید رو عنوان گذاری میکنم.
عکس بچه ها رو قبلا گذاشتم.
البته برداشتم باشه باز فرصت پیش بیاد میذارم.
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۶:۱۹ دُچــــ ــــار
خخخخخ :) چه خوش زبونه!
پاسخ:
لطف دارین.
شیرینی زبونی بچه‌هارو که میخونم کیف میکنم:)
انشاالله همیشه سلامت و شاد باشن پسراتون و هی زبون بریزن اینجوری
پاسخ:
سلامت باشی :)
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۳۲ دُچــــ ــــار
خواهش میکنم کاش بچه باجی من بود :)
پاسخ:
باجی معنی خاصی داره یا آبجی رو اشتباهی نوشتید؟
عزیزززززززم:*
پاسخ:
:)
قربونت.
۲۲ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۷ مامان محمدمهدی
عزیزم:))
پاسخ:
:)
ماششششاءالللله 
عزیز خاله 
کلاه بذار سر اون یکی خوب :))))) 
.
.
.
.
.
لوسی می نگو که باجی رو نشنیدی؟ 

پاسخ:
قربونت :)
.
.
.
یعنی یک کلمه ی مستقله؟ واقعا نشنیدم!
از مستر هم الان پرسیدم اونم نشنیده! :|
اذیت میکنی؟
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۸ دُچــــ ــــار
همون آبجی فکر کنم جابجا شده حروف :)) ببخشید
پاسخ:
:|
نه اذیت نکردم 
برام جالب بود که آقای دچار هم گفت باجی 
تو قدیمی ها شنیدم به خواهر باجی هم می گفتن 
جدیِ جدی
پاسخ:
عجب! :)