ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4127.

يكشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۰۹ ب.ظ

تو آشپزخونه مشغول فعالیتم،

مستر با بچه ها بازی میکنه،

پسرک میگه:

بابا! روزهایی که هستی زندگی چقدر خوبه!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۲۴ دُچــــ ــــار
دوبله کردین یا دقیقا همینو گفته؟ :))
پاسخ:
نه دقیقا همینو گفت.
اینجا همه چیز عیناً منطبق بر واقعیت است.
۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۵ مـــحـــدثـــه ...
آخی عزیزم ,چه شیرین زبون ،ماشالله :))
پاسخ:
:)
سلامت باشی ممنون.
همیشه دوست داشتم بدونم که مستر هم اینجا رو میخونه؟
پاسخ:
منم دوست دارم بدونم! :دی
مستر آدرس اینجا رو بلده اما خیلی بعید میدونم بخونه.
فکر کن بچه های زنان شاغل چه حسی دارن :|
پاسخ:
نه به شدت پسرک!
مشکل نبودنِ کلهمِ مستره.
من خودم مامانم شاغل بود و روحیاتم بسیار شبیه به پسرک.
نه نگران نباش اونها حسشون اینقدر فاجعه بار نیست لزوما.
نگران نیستم
برام مهم هم نیست اتفاقا
چون خودم ندارم فقط برام مقایسه اش خود به خود پیش اومد همین
پاسخ:
متوجه شدم!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۸ مامان محمدمهدی
احتمالا از شما یاد گرفته، هان؟
پاسخ:
نمیدونم! من که چنین جمله ای یادم نمیاد گفته باشم!
اما احتمالا یه جایی شنیده دیگه.