ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4134.

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۲۲ ب.ظ

حاصل مرگ گل سرخ است عطر ماندگار

پس ملالی نیست گر از گل می بُرد عطار، سر!

شمع بی سر زنده می ماند که من باور کنم،

روی دوش مرد گاهی می شود سربار، سر!

چون طلب کرده است از اهل وفا دلدار، دل،

در طبق با عشق اهدا میکند سردار، سر!

دل به یک دست تو دادم؛ سر به دست دیگرت،

زیر سر بگذار دل، یا زیر پا بگذار سر.



+لایومَ کَیومُک یا اباعَبدللهِ_علیک السلام.

+شعر از محمد زارعی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۴
لوسی می

نظرات  (۶)

بال هایم هوس با تو پریدن دارد
بوسه بر خاک قدم‌های تو چیدن دارد
من شنیدم سر عشاق به زانوی شماست
و از آن روز سرم میل بریدن دارد
پاسخ:
قسم به معنی "لا یمکن الفرار از عشق"
که پر شده است جهان از حسین سرتاسر..
چقدر خوب بود شعر...
پاسخ:
خیلی :)
به نظر الان که گر اضافه شده می باید حذف بشه
گر از گل برد
پاسخ:
:)
دقتتون جالب بود. به نظرم با گر و می هم آهنگ درسته هم معنا.
به نظرتون خوب میشه؟ گر از گل بُرد عطار سر؟!
اتفاقا شعر اصلی این گر رو موقع قرائت شاعر نداشت. اینکه گفتین اضافه شده به نظرم آورد که احتمالاً در جریان هستید :)
اونجا رهبری گفتند گر باشه زیباتره. منم راستش با رهبری موافقتر بودم.
حالا نمیدونم شاعر بعدش اضافه کرد یا نکرد!

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۵ مامان محمدمهدی
:(
پاسخ:
:(
من هم همین رو گفتم!
«می» باید حذف بشه
پس ملالی نیست گر از گل بُرَد عطار، سر!
پاسخ:
ولی من اینو نگفتم. منظورمو بد گفتم. منظورم این بود که به نظرم این جالب نمیشه.
و با هر دوش هم آهنگ درسته هم معنا.
با هر دو وزن اشکال داره
شاعر از میان شاعرانگی وزن و معنا
شاعرانگی و وزن رو انتخاب کرد
رهبری تذکر معنایی دادن
و از اونجا که وزن نباید حذف بشه
لاجرم اینطوری میشه مگر اینکه مصرع رو کلا عوض کنید
پاسخ:
من به انداره ی شاعر دغدغه ندارم.
هرچه شاعر تصمیم بگیرد محترم است.

+بعدا نوشت: البته انصافا فرمایش شما هم متین بود یک بار دیگه بدون می خوندمش می بینم که درست میگید. اونطوری بدون می بهتره.