ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4135.

چهارشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۳۱ ب.ظ

امروز هوای حرم به دلم زده،

کاش میشد حرم باشیم.




+شهید حججی همه ی زندگی من رو از هم پاشید،

همه ی زندگی و شخصیت و هویت منو به یک باره داغون کرد..

حالا همین آدم امروز میاد حرم،

او امروز تو حرمه،

من مطمئنم.

و کاش میشد من هم باشم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۰)

خوب برییییید
 همه چیزو زمین بذازید و خودتونو برسونید ب حرم
ما دعا میکنیم. شما میتووونییید
پاسخ:
:)
همه چی یعنی چیا؟
بچه هامو؟! کجا بذارم؟ :(
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۱۴ دُچــــ ــــار
خدا به این حسرت ها هم پاداش میده :)
پاسخ:
اینطور میگن.
دایی برا همیت موقع هاست دیگه!
اگر هم با بچه هابرید و سختی بگشید و حسرت ی زیارت خوب تو دلتون بمونه بازم ثوابش خیلی از اون زیارت بیشتر میشه. این نظر منه راستش!
پاسخ:
ههههههه هههه!
دایی!
هرچه ما می کشیم از همین داییه فعلا!
داییِ کنکوری نه تنها بلااستفاده ست که بلکه مانع از استفاده ی ما از سایرین هم شده!

+درست میگید. موافقم. ما دیشب حرم بودم و برای همین از برنامه ی امروز مطلع شدیم.
شما رو هم یاد کردیم البته :)
اگر مستر بپذیره امروز هم میریم. هرچند به مراسمِ شهید دیگه نمیرسیم.
ا...تشییعش؟
وع 
قرار بود صبح بیام مشهد:| بعد یازده و نیم شب کنسل شد :|
پاسخ:
نه نه! تشییع نبود. فقط یه مراسم بود.
با حضور مادر و همسرش و حاج آقای پناهیان، و رضا نریمانی و محمدمهدی سیار و این جور آدما!
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۲۴ مامان محمدمهدی
دل مارو هم هوایی کردی
اره این شهید بدجور با دلهامون بازی کر:(
پاسخ:
:((
خدا درجاتش رو افزون کنه الهی.
دو نفر آخر رو نمیشناسم 
پاسخ:
رضا نریمانی مداحه، همون که میگه منم یه مادرم، پسرمو دوستش دارم...
محمدمهدی سیار هم که شاعر شعر مرگ بر آمریکاست.
دیشب حرم بودی؟ :( خوش به حالت 
منو چی؟ منم یاد کردی؟ آیکون آرزوی یادکرده شدن 
پاسخ:
بععععععععععععله. :)
قسمتم نمیشه بیام حرم :/ 
مرسی 
اون شعرها رو هم نمیدونم چی ان :)
پاسخ:
ان شالله به زودی:)
سلاااااام عزیزم اتفاق اومدم ب سایتت .راهنمایی کن.حتی اگ شده بزارتو سایتت ازدوستات واسم نظرسنجی کن. اسم بچه مو چی بزارم؟ مبینا یا رضوانه؟؟ ممنون
پاسخ:
سلام.مبارکه.
بین این دوتا رضوانه بذار. :)
میتونه هم حرم باشه هم کنار شما باایسته مهم نیست کی و کجا
به نظرم فقط باید بخواید
:)
پاسخ:
ما اهل اون مدل خواستن نیستیم متاسفانه.
لذا جایی میریم که مطمینیم هست.
ما میریم سراغشون. امدن اونها برای هرکسی اتفاق نمی افته.