ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4145.

جمعه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

امروز پسرک یه بطری نوشابه ی کوچیک پیدا کرده بود،

و میگفت مامان اگر در بطری نوشابه رو سوراخ کنیم،

یه نخ(!) از توش رد کنیم

و اون سر نخ رو بکنیم تو در یه بطری دیگه،

میشه از اونایی که لاکپشت نینجا داره!



+منظورش نانچیکو بود! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۷
لوسی می

نظرات  (۸)

خدا حفظ کنه هردوشون رو :)

من همیشه به دخترخاله هام میگم اتفاقات خوب زندگی بچه هاتون رو بنویسید. کو گوش شنوا

واقعا خوندن اینجا برای آینده گل پسر و پسرک یه اتفاق خیلی فوق العاده اس
و حتی خوندنش برای بچه های خودشون

دارم فکر می کنم تکنولوژی اون زمان چه طوریه؟

فکر کنم وبلاگ برای نسل بچه هاشون چیزی شبیه آپارات برای نسل ما که یادگار از پدرانمون بوده خواهد بود.

پاسخ:
ممنونم عزیزم.
آره واقعا بعضی چیزها رو باید نوشت و اگر ننویسی دیگه یادت نمیاد چی به چی بود!
واقعا آدم فراموش میکنه.
من هم خیلی چیزها از قلمم افتاده اما سعی میکنم هرچی که میشه و لااقل برای خودشون جذابه رو بنویسم.
قصد منم همینه که یه روزی خودشون خوششون بیاد :)

+واقعا! تکنولوژی! امان از سرعت تغییرات تکنولوژی...
من از بچگی دیوونه ی این لاکپشت های نینجا بودم!یعنی دیوونه به معنی واقعی هااا
فکر نمیکردم الان هم نشون بده واقعا
این واسط خلاقیت پسرک ایولا داشت :)))
پاسخ:
پسرک هم خیلی خیلی دوست داره این برنامه رو.
یه لباس لاک پشت نینجا داره در نمیاره از تنش! :|
این در شرایطیه که من تمام تلاشمو کردم که تا هفت سالگی خبری از هیچکدام از شخصیتهای غربی در خونه مون نباشه!
حالا هست!
البته بچه م طفلکی نمیتونه برنامه هاشو ببینه چون همه رو زده بالای ده سال! منم نمیذارم تماشا کنه! :دی
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۰۲:۴۱ آدم بـرفـی
من خیلی از لاک پشت های نینجا بدم میاد اصلا نمیدونم چی هست ولی این خوبه که نوشتی تا بمونه بعد که پسرک بزرگ میشه خوشش میاد 
پاسخ:
عجب!  چرا؟
آره دیگه برای همون می نویسم.
افرین به این همه خلاقیت
آمدم بگم مگه اجازه میدی ببینه، که دیدم جواب دادی:)
پاسخ:
:)
آخی پس چجوری دیده که نانچیکو میسازه :) 
ببین گفتی نخ رد می کنیم گفتم نکنه میخواد تلفن بسازه 
یادته تلفن درست می کردیم؟ یادت بخیر بچگی 
پاسخ:
براش عروسکش رو خریدم :) نانچیکو دستشه :دی
البته یکی دو قسمتش رو هم دیده.
آره از اونها هم درست کردیم.البته اونها با لیوان بود :)
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۷ آدم بـرفـی
نمیدونم از رنگ بندی و ظاهرشون خوشم نمیاد
پاسخ:
:)
خدایی زشتن! :))
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۱ مامان محمدمهدی
:)
خداروشکر که تموم شد سریالش
پاسخ:
تموم شد؟
هست که به نظرم!
شما هم درگیرش بودین؟ :))
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۸ مامان محمدمهدی
یه هفته هست تموم شده اینگار و جاش این رباتیک هارو گذاشته
آره خیلی درگیرمون کرده بود
پاسخ:
من یادمه کارتون جذابی بود.اما الان تو خانواده مون هنوز به سن نهالی ها نرسیدیم تماشا نمیکردیم