ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

نماز روز یکشنبه!

يكشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۲ ب.ظ

نماز روز یکشنبه ی ماه ذی القعده رو از دست ندید.

امروز آخرین یکشنبه ی ماهه.



+ان شالله خدا هم قبول کنه.

و خیراتش بر زندگیهامون جاری باشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۹
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۱۱ آدم بـرفـی
ما آخر ماهمون با عروسی تموم میشه اول ماه هم باهاش شروع میشه
نمازت قبول ما رو هم دعا کن
پاسخ:
وای مبارک باشه :)
محتاجیم به دعا عزیزم.
قبول باشه
التماس دعا داریم.
پاسخ:
محتاجیم به دعا عزیزم.
۲۹ مرداد ۹۶ ، ۱۸:۴۳ دُچــــ ــــار
ممنون بابت یادآوری :) مثلا من میخوام بخونمش :/
پاسخ:
ان شالله که بخونید.
ممنون برای یاداوری
اگر شما نگفته بودید یادم رفته بود
پاسخ:
الحمدلله.:)
سلام خواهر.در روایات داریم که مومن آینه مومنه...
امام  صادق می فرمایند:بهترین دوست من آن است که عیب هایم را به من هدیه دهد و امیدوارم که بتونم نقدم رو درست طرح کنم و درست تر اونکه شما از من بپذیریدش
چند وقتی هست که اینجا رو می خونم و شما رو تا حدزیادی قبول دارم اما چندتا سوال  همیشه در رابطه با اینجا ذهنم رو مشغول کرده.
اونم اینکه بنظرت کامنت گذاشتن برخی اقایون اینجا و بعضا لحن طنزی که دارن و البته گاهی هم شما با همون لحن جوابشون رو می دید،آفتی نداره؟
آیا واقعا ضرورت داره؟
اگر توی خیابون همین آدمها با همین لحن باشما حرف بزنن ناراحت نمیشید؟شماهم با همین لحن حضورا جوابشون رو میدید؟
همسرتون چی با دیدن این کامنت ها و جواب های شما دلخور نمیشن؟
امام زمان که چشم بینای خداست چی؟
یادمه که قبلا گفته بودید که خودتون هم از این قضیه کامنت اقایون یا کامنت گذاشتن برای اقایون ناراحتید.خب چه اجباری هست که کامنت بذارید یا کامنتشون رو جواب بدید؟

پاسخ:
سلام. متشکرم.
۳۰ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۱۷ مامان محمدمهدی
از دست دادیم
پاسخ:
ای بابا! :(