ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حُجَّةَ اللهِ عَلی خَلقِه.

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۱۵ ق.ظ

شهید حججیِ عزیز حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد.




+رهبر انقلاب.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
لوسی می

نظرات  (۲)

۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۲۶ مامان محمدمهدی
با شهدای کربلا محشور باشه ان شاءالله
پاسخ:
ان شالله.:)
۳۱ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۴۴ دُچــــ ــــار
امروز بسیاری از جوانان با انگیزه بالا و ایمان باورنکردنی، به‌دنبال آنند که از زندگی، خانواده و راحتی خود بگذرند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزشها با دشمن مبارزه کنند
پاسخ:
بله.