ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

ایام معلومات.

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ب.ظ

از فردا روزشمار دهه ی اول ذی الحجة شروع میشه.

اگر میتونیم این نه روز رو روزه بگیریم،

و در هرحال نماز این نه روز رو دریابیم.

اونقدر آسون و پر برکته که حیفه از دست بدیم.

باشد که به برکت این ایام در اعمال حاجیان شریک باشیم.



+ وَ یَذکُروا اسمَ اللَّهِ فی أَیَّامٍ مَعلُومات(28حج)

نام خدا را در ایامی معین یاد کنند..

+التماس دعا

+دهه ی اول ذی الحجة دهه ی توحید است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۳۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۱ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۲۷ دُچــــ ــــار
ما توی دانشگاه میخوندیم :) یادوش بخیر
پاسخ:
چی رو دقیقا؟
کاش منم اراده میکردم ولی من هیچوقت  به جز ماه رمضون روزه نمیگیریم اعمال مستحبی هم انجام نمیدم
قبول باشه عزیزم 
پاسخ:
کار سختی نیستا! فقط دو رکعت نمازه. :)
اراده کنی میتونی :)
من اگه میتونستم بخونم هم نمی خوندم 
همچی آدم سخت نمازی هستم!
پاسخ:
ان شالله خدا توفیفات همه مون رو زیاد کنه :)
بعضیا روزه قرضهاشونو میذارن این موقع میگیرن بس که ثواب داره 
من که بی بچه دو سال روزه قضاهام مونده 
پاسخ:
آره دقیقا. منم خیلی شنیدم و میخوام بگیرم. تو هم خب بگیر دیگه!
البته حالا به تو میگم اما خودم خدا روز روزه قضا دارما!
امسال کلی برنامه دارم برای جبران روزه ها.
ان شالله که توفیقش باشه.
خدا خیرتون بده، اصلا حواسم به ذی‌الحجه و اینا نبود. این پستو که خوندم دیروز روزه گرفتم :)
تاااازه ریا هم کردم تو وبمم گفتم :) دیگه امروز به بعد توفیق نمیشه متأسفانه ;)
پاسخ:
عه واقعا؟؟!
خدا قبول کنه ازت :)