ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4161.

چهارشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۴:۴۳ ب.ظ

تصمیم گرفتیم روز عید قربان به فضل خدا،

تولد بچه ها رو برگزار کنیم.

گل پسر من متولد هفتم شهریور هست،

و پسرک عزیزم متولد چهاردهم ذی الحجة!

در یک روز وسط،

برای هردوشون تولد مشترک برگزار میکنم.

:)



+خواستم بدونین ما تولد داریم :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۰۸ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۵۴ بـانـوی بـرفـی
تولد هر دوشون مبارک باشه عزیزم🌷
از طرف من ببوسشون😘
لوسی حداقل یه عکس ازشون بذار
پاسخ:
مرسی عزیزم.
باشه میذارم ان شالله:)
به زودی.
البته قبلا هم گذاشته بودم عکسشونو :)
تولد جفتشون مبارک باشه ... ان شاءالله عمر بابرکتی داشته باشن :)^_^
پاسخ:
ممنونم عزیزم همچنین از دعای خوبت :)
خوش به حالتون ما نداریم ههههههه
راستی 
تولدم امسال خودِ اربعینه!
پاسخ:
:) جای شما خالی.
واقعا؟ :)
ان شالله هدیه ی تولدت رو بگیری :دی
تولد جفتشون مبارک!
فکر خوبی کردین
ان شاء الله که عمری طولانی با برکتی فراوان، تن و دینی سالم داشته باشن
پاسخ:
ممنونم عزیزم از دعای خوبت.
ان شالله برای بچه های شما هم همینطور :)
شیرینی هم میدین؟ :)
تولد بدون شیرینی که نمیشه میشه؟
پاسخ:
بعله :)
موندم فقط چطوری تو فضای مجازی پخش کنم! ایده ای دارین؟ :)
۰۸ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۵۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ان شاالله که مبارک باشه و سایه تون بالای سر بچه هاتون مستدام باشه.
پاسخ:
ممنونم عزیزم از دعای خوبت :)
خیلی خیلی مبارکه
التماس دعا دراین ایام
پاسخ:
مرسی عزیزم
محتاجیم به دعا :)
راستی کوچولو ها چطورن؟
شماره کارت میدیم نفری دو تومن بده بریم آب طالبی بخریم 
خیلی تابلوئه عشق آب طالبی هستم نه؟ 😊
.
.
در مورد تولدم هم باید بگم امسال خدایی به سرم زده بود روز تولد خونه باشم و دختر خوبی باشم که واسم برای اولین بار بعد مدتها تولد گرفته بشه 
آخه معمولا خاطره جالبی از روزهای تولدم ندارم :|
ولی خوب امسال میفته توی یک غم انگیزی عمومی 
برعکس هرسال که غم انگیزی اش خصوصی بود 
ان شاءالله که امام حسین نگاهم کنه یعنی خدا کنه نگاهم کنه 
تو که این حرفو زدی بهش اینجوری نگاه کردم واقعا اینجوری به این تداخل نگاه نکرده بودم 
پاسخ:
هههه ههه! اینم میشه :))

+ما اینیم دیگه! قشنگ نگاه می کنیم به زندگی :دی
یجور پز دادن بودا:/ نه که ما تولد نداریم:))
مبارکه
یه بوسم جای ما بکنید
پاسخ:
بعله دقیقا همین بود :)
البته انقدر بدوبدویی شده که نگو!
مرسی گله :)
۰۹ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۲۰ مامان محمدمهدی
سلام 
عیدتون و تولد گل پسرا مبارک:)
پاسخ:
سلام ممنون عزیزم عید شما هم مبارک.
بدو بدویی شده؟ 
یعنی جشن تولد که مهمون دعوت می کنن میخوای بگیری؟ 
پاسخ:
من نفهمیدم چرا و چطور به ذهنت رسید این کامنت رو بذاری!
آیا من چیزی گفته بودم؟؟!

بله دیگه! :)
اگر نخوام مهمون دعوت کنم که روز تولدهای خودشون دورهمی تو خونه یه کیک میپزم فقط.
اما سالانه یه مهمونی عمومیِ تولدی هم برگزار میکنیم، هیجانش برای بچه ها بیشتره :)
سلام
تولدشون مبارک
ایشالا عمری طولانی و با عزت زیرسایه پدرو مادر داشته باشن
پاسخ:
سلام عزیزم ممنونم. همچنین دردونه ی شما :)
۱۱ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۲ دُچــــ ــــار
بدانستیم :))
پاسخ:
پس غرض حاصل شد.
به به چه روز مبارکی هم تولد گرفتین
مبااااااااارک باشه
کیک و شیرینی که نمیدی، لااقل عکس هنرنمایی های دیروزت رو برای ما بزار:)))
پاسخ:
الحمدلله.
مرسی عزیزم.
عکس هنرنمایی ندارم که!باورت نمیشه چقدددددر کوفته شدم از دیروز!
فقط میخوام بخوابم و بخوابم و بخوابم :|
هنرخاصی هم به خرج ندادم اما جای شما خالی همه چیز خوب بود :)