ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4166.

سه شنبه, ۱۴ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۱۶ ب.ظ

قدرتمندترین آدمهای دنیا،

اونهایی هستند که قدرتِ "از دست دادن" رو دارند..



+چقددددددر درسته این جمله!

یادمه یه بار مستر بهم گفته بود،

که وقتی تو مسیر خدا قدم میذاری،

هرچی جلوتر بری باید از چیزِ بزرگتری بگذری..

و این سطح و قدرتِ از دست دادنهای اختیاریه که عیار آدمها رو تو این مسیر مشخص میکنه.

+به نقل از نصرالله رادش!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۴
لوسی می

نظرات  (۸)

۱۴ شهریور ۹۶ ، ۲۳:۵۰ بـانـوی بـرفـی
اطرافیانی  که در کنارم بیشتر جلو میرن کمتر حاضر میشن چیزای بزرگترشون رو از دست بدن 
چون فقط تظاهر میکنن
پاسخ:
برای همین به جایی نمیرسن.
چند روزه دارم به "از دست دادن"، تازه نه اختیاری، فکر می‌کنم و تنها حسی که سراغم میاد ترس و غم‌ـه...
خوش به حال اون قدرتمندا.
پاسخ:
دقیقاً.
نیمی از افسردگی آدمها هم سر همین از دست دادنهاست.
واقعا از دست دادن سخت ترین کار ممکنه :(

پاسخ:
اوهوم. :(
دل بستن آسونه ولی دل کندن...
پاسخ:
مثِ دل کندن از جونه!
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۱۲ دُچــــ ــــار
در مسابقه خندوانه دیشب نه پریشب :)))

+ اتفاقا من میخواستم اینو فیشش کنم حتا ! ولی جایی منتشر نکرده بود :)
پاسخ:
ننوشتم دیشب! :|
چقدر ناراحت شدم سایز ۴۲ باخت :)
و واقعا از دست دادن قدرت میخواد
پاسخ:
آرهههه منم! باعث هیجان مسابقه بودن کلا تو جومسابقه بودن :)
گروه پالت خیلی بی خیال بود!
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۳۱ دُچــــ ــــار
قصدم غلط گرفتن نبود که!! میخاستم آدرس بدم :)
پاسخ:
و در نوشتار لحن منتقل نمیشود!
۱۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۴۲ دُچــــ ــــار
حق با شماست :)