ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4169.

جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۲:۱۰ ق.ظ

چرا نمایش های تلویزیونی ما (شما بخونید شوهای تلویزیونی)

به سمت سلبریتی تر کردنِ بیشترِ سلبریتی ها

یا بهتره بگم الگوسازیِ نا به جا از افراد مشهور پیش میره؟!

چرا واقعا؟!

میشه تلویزیون رو به وضوح جزو رسانه های زرد تلقی کرد.



+چرا اینقدر بیچاره ایم؟! چی بگم از دلِ پر دردم؟!

والا شوهای غربی هم اینقدر افراطی رفتار نمیکنند!

و انصافا خندوانه از دایره ی این انتقادِ بخصوص خارجه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۱۷
لوسی می

نظرات  (۱۵)

تلویزیون نگاه نمی کنم و نمی دونم کدوم برنامه/ها رو میگی
پاسخ:
منم ندیدم! خخخخخ!فقط هی می بینم این و اون مهمون برنامه ان! هی میزنم کانال دیگه.
فعلا که همین افراد شدن مسیر دهنده به افکار جامعه
پاسخ:
متاسفانه.
همین رسانه ها هستن که دامن می زنن به این مسیردهندگیشون.
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۰:۳۲ بـانـوی بـرفـی
خیلی وقته تلویزیون نمیبینم اگه چیزی هم بوده فیلم خارجی بوده یا طنزای قدیمی
ما عادت کردیم اونایی که خودشون رو نشون دادن بزرگترشون کنیم ولی مردم بدبخت رو به حال خودشون رها کنیم
پاسخ:
متاسفانه :(
جا زدن فرع به جای اصل و پوشش دادن برنامه های چزت صرفا جهت پر کردن زمان برنامه ها. همین!

پاسخ:
پر کردن زمان برنامه ها! همین!
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۰۶:۴۴ مامان محمدمهدی
منم تقریبا نمیبینم تی وی
خندوانه رو دوست داشتم و میدیدم که مدتهاست همونو هم بخاطر مقوله ی خواب نمیبینم
عیدتون پیشاپیش مبارکا
پاسخ:
منم نمی بینم! خخخخ!
آخه هرشبکه ای که میزنی یک سلبریتی نشسته داره با مجری حرف میزنه!
این شد که اینو نوشتم!خخخخ!
مرسی عید شما مبارک بانوی سادات :)
تقریبا تلویزیون نمی بینم جز چند برنامه خاص، اما زمانی که دورهمی پخش میشد و جزء برنامه های خیلی خوب صدا و سیما بود، من همین انتقادو واسش داشتم. کاش جناب مدیری با برنامه ی خوبشون بیشتر سمت چهره های ناشناس اما موفق دیگه می رفتن؛ نه فقط بازیگرها و خواننده ها. انگار موفقیت خلاصه شده تو شهرت!!
پاسخ:
چی بگم والا. متاسفانه الان دیگه تلویزیون پر شده از این برنامه ها.
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۱۷:۰۵ بـانـوی بـرفـی
لوسی جون وبت داخل لیست وبلاگ های برتر انتخاب شده
تبریک میگم
پاسخ:
عه! کِی؟ کجا؟ چی؟
مرسی گله.
ادم باد تخم مرغ های رنگی رنگی عید میفته همونقدر ک زیبا و جذاب هستن از معنا و محتوا تهی هستن!
پاسخ:
تشبیه خوبی بود :)
البته در این روزگار خیلی چیزها اینطوریه.
سلام دوستم
خوبید
ماه هاست که نمیخونمتون اما دیشب که رفتیم حرم حضرت معصومه یهو اومدی تو ذهنم برای همین گفتم بهتون کامنت بدم
الانم جمکرانیم
به یادتونم
همینطور پسرهای نازت

پاسخ:
سلام. ممنونم. عجب جایی به یادم بودی. شرمنده ی محبتت :*
۱۷ شهریور ۹۶ ، ۲۰:۲۱ بـانـوی بـرفـی
صفحه ۴وبلاگ های برتر
پاسخ:
:)
مرسی عزیزم.
من کلا از تلوزیون یه خانه‌ما می‌بینم یه خندوانه:/
پاسخ:
ای بابا!
باز وسط وبلاگهای برتر شدی بلا :) 
شیرینی بده
پاسخ:
خخخخ! بابا اون بابت آپ شدن وبلاگ و مشارکت در وبلاگ خودت و دیگران بوده. همین که همیشه بودم!
اگر بابت محتوا بود من هزار و پونصدم هم نمیشدم! :))
بابت رتبه آوردنت تبریک میگم 
پاسخ:
خخخخ! مرسی گله:)
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۱۵ دُچــــ ــــار
تبریک میگم بهتون که از نظر بیان هم برتر محسوب شدین :)
پاسخ:
:)
به شما که نرسیدیم!
۱۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۱۹ دُچــــ ــــار
در مورد محتوا هم وب شما جزو برترین و تاثیرگذارترین هاست  اگه من داور باشم :)
پاسخ:
:)
متشکرم از لطفتون.