ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4180.

شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۳۹ ق.ظ

تصمیم گرفتم تو یکی از کلاسهای دانشگاه به صورت مستمع آزاد شرکت کنم!

:)

و حس خوبی دارم که امروز قراره برم سر کلاس :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۵
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۱:۴۰ دُچــــ ــــار
تصمیم خوبیه منم خیلی دوس دارم بتونم یکی از کلاسای استاد مورد علاقه‌م رو برم :(
پاسخ:
ان شالله قسمت بشه.
خوبه !!حس دوران دانشجویی حس خیلی خوبه!!
پاسخ:
بله عالی.
بیکار :/ 
با صدای کلُفت بخوانید :))
اون فسقلاتو کجا میذاری؟ 
.
.
.
.
.
.
.
به جز اینها خوبه :) مخصوصا که باری از کلاس و تکالیفش بر دوشت نباشه :پی
پاسخ:

مامانم اومد پیششون.

آره ولی وقتی خبرهای کلاس به گوشت نمیرسه اصلا خوب نیست! :/

شماها هستید ک باعث میشید روز اول دانشگاه کلاسا تشکیل بشه دیگههههه

ایکون کسی ک روز اول کلاساش تشکیل شده و عصبانیه!
پاسخ:

نه نگران نباشید ما هیچ کاره ایم!

پاشدیم رفتیم دانشگاه حتی یک نفر هم سر کلاس نبود!

۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۵۵ مـــحـــدثـــه ...
چقدر خوب.
منم همیشه خیلی دوست داشتم سر کلاس یکی از استادهام به صورت مستمع آزاد بشینم، شاید این دو ترم باقی مونده انجامش دادم:)
پاسخ:

آره عالیه. البته بهتره آدم هدفمند این کار رو بکنه! یعنی یه کلاسی رو بری که مفید باشه.

من نه این استاد برام آدم خاصیه، و نه نیازی به شناسوندن خودم بهش دارم! اما این درس برام لازمه! :/

۲۵ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۰۷ دُچــــ ــــار
یعنی میشه؟ :))
پاسخ:
ان شالله.
یعنی بیست و پنجم کلاس طبق تقویم دانشگاه کلاس شروع شده! :/ 
پاسخ:
بله.