ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

دردم از یار است و درمان نیز هم.

يكشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶، ۰۳:۱۱ ب.ظ

چی میشد عادت میکردیم

وقتهایی که حوصله ی چیزی رو نداریم،

و احساس بیکاری میکنیم،

عوض دویدن پای نت،

قرآن باز کنیم و فقط دو آیه قرآن بخونیم.

اگر این کار رو کرده بودیم تا الان زنگاری بر دلهامون نمونده بود.

بیماریِ گناه جورِ ناجوری دست و پامون رو بسته*،

که حتی به درمان حساسیت داریم!



+پست مرتبط

*شخصی نزد امیرالمومنین_علیه السلام رفت و گفت: من نمیتونم برای نماز شب (توجه کنید نماز نافله ی شب!) بیدار بشم، چه کنم؟!

حضرت فرمودند: گناه های بسیار، دست و پای تو رو بسته.

+باز این دل من تنگ محرم شده ارباب...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۶
لوسی می

نظرات  (۱۴)

نمی دونم چی بگم!!

زیاد هم به خودتون سخت نگیرید!!!!

دلتون سرشار آرامش!
پاسخ:
یعنی سخت میشد به نظر شما؟!
آرررررررررررهههههههههههههههههههه

.
.
.
.

اون نافله شه 
من خود واجبشم!!!!!!!
میری حرم امام رضا یعنی؟ واسه منم دعا بنما 
پاسخ:
هعی ستاره جاااااااااااااااااااااان!
والا. ما هم تو کارای واجبمون موندیم اساسی! :|
نه! کاش میرفتم. چطور چنین برداشتی داشتی؟
اگه رفتم چشم.
برداشت من اینکه خیلی حساسیت زیادی دارید و به خودتون آسیب می زنید!!!
پاسخ:
از این متن اینطور برداشت کردین؟! :|
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
از اینکه گفتی درمان نیز هم 
یاد حرم افتادم 
** **** ** *** ***** 
** ** **** ****** **** **** ** ***** **
**** ***** *** ** **** *** **** ** ***** **** *** **

بیماریِ گناه جورِ ناجوری دست و پامون رو بسته*،

که حتی به درمان حساسیت داریم!



برگرفته از lucy-may.blog.ir
پاسخ:
متاسفانه هرکدوم به نوعی درگیرشیم دیگه. :((
آنچه که تو اینجا از من می بینی ظواهر من است جانم!
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۵۰ دُچــــ ــــار
:) دارو چی خوبه برای این کار؟
پاسخ:
مداومت بر همین کار و اهمیت ندادن به حساسیتها و سرکوب کردن نفس اماره!
البته لابد همینه دیگه. من خودم که بسته پایم!ه
۲۶ شهریور ۹۶ ، ۱۶:۳۸ دُچــــ ــــار
اگه بدونید چنتا کار نیمه تمام سمت راست میزم و چنتا کتاب نخونده سمت چپ میزم ... :)
پاسخ:
من فعلِ جمله تون رو پیدا نمیکنم! :|
« چی میشد عادت میکردیم

وقتهایی که حوصله ی چیزی رو نداریم،

و احساس بیکاری میکنیم،

عوض دویدن پای نت،

قرآن باز کنیم و فقط دو آیه قرآن بخونیم. »


واقعا پیشنهاد خیلی خوبی بود. چه خوب میشد که بین خودمون این کارو عملی میکردیم.

ان شاء الله سعی می کنم انجامش بدم. ممنون :)

پاسخ:
ان شالله :)
من این کارو گاهی انجام میدم
اما وجدان درد دارم از این که زمان بی حوصلگی و بی اعصابی رفتم سراغ این معجزه عظیم
شاید در این زمان ها سر زدن به مفاتیح الجنان، و بخش مناجات اثنی عشر، و صحیفه سجادیه عزیز و خوندن دعاهایی که مناسب احوالاتمون هست، بهتر باشه
پاسخ:
خیلی هم خوب.
چه اشکالی داره که آدم زمانی که حوصله ی دنیا و مافیها رو نداره بره سراغ معجزه ای که از جنس دنیا نیست؟ اصلا جنبه ی درمانیش از همین جهته که آدم رو از دنیا کلا جدا میکنه. در نتیجه متوجه این قسمت نشدم.
ولی هرکسی میتونه کاری رو بکنه که دوست داره. منظور من از تمرکز بر قرآن، عدم توجهمون به این معجزه ست. منظورم اوقات و زمانهایی بود که به بهانه ی بی حوصلگی، تو نت هدر میدیم در حالی که میشه کارهایی کرد که برای روحمون ارزش افزوده ایجاد میکنه. اکثرمون روزانه حداقل یک ساعت تو نت هستیم و کارهای غیر ضروری انجام میدیم و در پاسخ به اینکه چرا قرآن نمیخونیم میگیم:فرصتش رو ندارم یا به قول شما حالش ایجاد نمیشه!
فکر میکنم برای خوندن قرآن نیازی نیست که منتظر حالش باشیم. هرچه بیشتر قرآن بخونیم انسمون باهاش بیشتر میشه و حالش هم بیشتر ایجاد میشه. و هرچه بیشتر منتظر حال باشیم احتمال وقوعش کمتر میشه. مداومت بر تلاوته که باعث انس میشه. حتی اگر شده روزی یک آیه.
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۰ دُچــــ ــــار
خمود یعنی همین، فعلی نیست :)
پاسخ:
حمود؟!
منظورتون این بود که کار نیمه تمام زیاد دارین! فهمیدم.
همه مون همینطوریم اما از وقت کارهای نیمه تماممون هم به خاطر وب میزنیم.
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۳۰ دُچــــ ــــار
اصلا اینترنت و تلویزیون دشمنان عذاب وجدان هستن :) یعنی نمیذارن آدم حتی عذاب وجدان بگیره از این وضعیتش!
پاسخ:
در وقتی که مشغولشون هستیم بله  ولی بعدش خیلی عذاب وجدان به آدم میدن که!
خیلی پستت قشنگ بود. 
حال و روز این روزهای منه

وقتایی که حالم بده به جای اینکه برم سراغ قرآن، میرم سراغ مسکن های الکی. 

و شک ندارم این از فرط گناهانمه :( 
پاسخ:
دقیقاً وضع اکثریتمون همینه.
و جالبه که اون مسکنها بر دردهامون اضافه میکنند و ما نمی فهمیم.
۲۷ شهریور ۹۶ ، ۲۱:۲۴ مامان محمدمهدی
:(

پاسخ:
:(
چه بد :(
پاسخ:
بله.
اوهوم:|
پاسخ:
:(