ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4185.

دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

دیروز یک یار و همکار قدیمی فراخوانی برای همکاری ارسال کرد،

که تمام سلولهای وجودم بهم میگفت بهش پیام بدم و بگم من پایه ام.

اما یه حس بدی هم تو وجودم هست!

یه حسی که میگه دوباره با این گروه مشغول کار نشو! 
یه حسی از اعتماد به نفس بسیار پایین!

شاید اسمش شکست دوباره نباشه و قبلیه اصلا شکست نبوده اما خب دوست ندارم با این حجم نگرانی وارد یه کار بشم.

هرچند که اون کار رو با تمام وجودم دوست داشته باشم.

:(



+توکل کردم بر خدا. کاش اگر خیر و صلاحمه به دلشون بندازه شخصاً بهم پیام بدن!

میشه یعنی؟ :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۷
لوسی می