ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

مکالمه بامزه جوان استرالیایی با خدا.

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۲۴ ب.ظ

اینجا ببینید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۳)

عالی بود
پاسخ:
:)
دو بار نگاه کردم دو بار گریه کردم 
مرسی عزیزم 
پاسخ:
من نیز هم.
جالب بود!!!!!!!!
پاسخ:
:)
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۰۱:۵۸ مـــحـــدثـــه ...
خیلی خوب بود لوسی می جان.
ممنون بابت به اشتراک گذاشتن این فیلم.
پاسخ:
قربونت عزیزم :)
عزیزم :(
اشکم دراومد.
پاسخ:
:)
ما نیز هم.
سبحان الله...

:))
پاسخ:
:)
سبحان الله أأأأأبسلووووتلی ناثینگ هپند! :))
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۰:۳۱ مردی بنام شقایق ...
خیلی خوب بود
:))))))))))
پاسخ:
خب ما هم اولش همینقدر خندیدیم! :))
ولی آخرش اساسی احساساتی شدیم!
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۴ دُچــــ ــــار
از صبح بازش کرده بودم الان تونستم ببینم ...
+ اولش رو که دیدم گفتم این که به طنز داره میگه چرا این دو دوست من پس با گریه دیدن کلیپو! :)
پاسخ:
آخرش متوجه شدین؟
آره اولش ما هم خندیدیم. من که خیلی خندیدم :))
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
خدا رو شکر دوست داشتی :)
خیلی زیبا و دلنشین بود :)

بسیار ممنونم :)

پاسخ:
:)
قربون شما.
لینکش دیگه کار نمی کنه :/ 
پاسخ:
چرا کار میکنه.
بارها قرآن رو باز کردم و این آیه اومده
و من ناشکر ناسپاس

ممنون برای این فیلم.
پاسخ:
برای همه مون اتفاق افتاده.
قربون شما :)
خوب الحمدلله کار کرد و من سریع دانلود کردمش 
پاسخ:
:)