ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

إنَّ موعدَهُم الصُّبح.

جمعه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ق.ظ

سردار سلیمانی:

تا دو ماه دیگر نابودی کامل داعش را جشن میگیریم.




+خدایا یعنی میشه ما زنده باشیم و اون روز مبارک رو ببینیم؟؟!

+ألیس الصبح بقریب؟ (ادامه ی عنوان، سوره ی هود آیه 81)

موعد هلاکت این قوم صبح است، و آیا صبح بسیار نزدیک نیست؟!


+صلی الله علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
لوسی می

نظرات  (۱۳)

ان‌شاءالله به زودی :)
پاسخ:
ان شالله.
صبح میشه و هوا همه جا روشن میشه اون موقع است که دور و برمون رو نگاه میکنیم و میبینیم که خیلی از ادمای دوست داشتنی دور و برمون دیگه بینمون نیستن


کار داعش و امثال اون تموم میشه ان شالله ولی ما منتظر فتح خیبریم

پاسخ:
و نحن نقول الحمدلله رب العالمین.

تا دو ماه دیگر نابودی کامل داعش را جشن میگیریم.



برگرفته از lucy-may.blog.ir

کیف کردم 

تا حالا صداشو و حرف زدنشو تو تلویزیون ندیده بودم (تا حالا پخش کرده بود؟)

تو خونه بلند گفتم این چشم آقای خامنه ایه 
پاسخ:
خدا حفظش کنه.
بسیار عالی!!!

موفق هستی !!موفق تر باشی!!
پاسخ:
:)
انشاالله،انشاالله
پاسخ:
ان شالله.
جدی همینقد محکم گفتند؟ :O
ان شاء الله.. ان شاء الله..
پاسخ:
بله.همینقدر.
ان شالله.
ان شاالله که می بینیم اون روز رو 
پاسخ:
ان شالله.
هنوز اتفاق نیفتاده هروقت جمله شون رو میخونم گریه میکنم! شاید پیش پیش از سر ذوق! شاید!
تو اینستا که اینو خوندم دلم یجوری شد
پاسخ:
من گریه کردم!
ان شالله که ببینیم اون روز رو.
من دیدم و شنیدم 
سال نود کجا و نود و شش کجا 
خدا بانیان این قضایا را نابود کنه‌‌‌ ان شاءالله 
پاسخ:
آمین.خدا لعنتشون کنه.
۰۱ مهر ۹۶ ، ۰۶:۴۴ مامان محمدمهدی
ان شاءالله 
ان شاءالله
پاسخ:
ان شالله.
صبح با خورشید یا صبح بدون خورشید  ؟
پاسخ:
صبح بارانی :)
اگر خدا بخواهد میشود .
همانطور که امام خمینی (ره ) تونستند .


+
شک نکنید اینان (داعشی ها ) هم از صفحه روزگار حذف میشود و همه ما و شما خواهیم دید.


همانا که این وعده خداست ...
«مثل الذین اتخذوا من دون اللّه اولیاء کمثل العنکبوت اتخذت بیتا وان اوهن البیوت لبیت العنکبوت لو کانوا یعلمون؛مثل کسانی که غیر از خدا را به عنوان دوستان خود برگزیدند،مثل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده در حالی که سست ترین خانه ها،خانه عنکبوت است،اگر می دانستند».(سوره عنکبوت،ایه 41)
پاسخ:
اینکه بله. بالاخره مردی می آید ز خورشید!
مشکل اینه که آیا ما هم در اون دولت کریمه حضور داریم یا خیر.
متاسفانه این خانه ی عنکبوتی نه تنها بقای زیادی داشته تا الان بلکه خسارات زیادی رو هم بر ما متحمل کرده.

بله ایشالا  شما هم حضور دارین :)

پاسخ:
ان شالله همه مون.