ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4192.

يكشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۴۰ ب.ظ

دیروز اول مهری رفتم سر کلاس.

دو تا از همکاران سابقم رو تو کلاس دیدم،

و واقعا میتونم بگم کلاس مفیدی بود.

من همیشه فکر میکردم بقیه این تکنیک ها رو از کجا بلدن!

نگو این واحد رو گذرونده بودن! :دی



+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۲
لوسی می

نظرات  (۴)

۰۲ مهر ۹۶ ، ۲۲:۳۵ بـانـوی بـرفـی
خوش به حالت!!!
چه تکنیکی؟
پاسخ:
:)
تکنیکهای انجام پایان نامه.
شما هم بلد شدین‌ش پس :)
پاسخ:
آره دیگه :) البته بقیه قطعا تمرین زیادی هم داشتن.
اما من واقعا همه ش ته دلم اینها رو تحسین میکردم که خودجوش رفتن این تکنیک ها رو یادگرفتن!
احساس تنبلی داشتم برای یادگرفتن اینها از صفر تا صد! نگو پنجاه تاش سر کلاس گفته میشده! :دی
خوشحالم که میرم سر این کلاس.

حس [خوشحالی‌] تون رو درک می‌کنم :)
پاسخ:
:)
چه خوب که مفید بوده:)
پاسخ:
آرهههه واقعا :)