ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

فردا ساعت 4 بعد از ظهر،

شهید حججی در مشهد تشییع میشه.

وای که چه قدر ساعتش بده!

:|

وای که چقدر بده که مستر نیست!

وای که چقدر دلم میخواد برمممممم!



+ان شالله میرم از طرف همه تون تو تشییع شرکت میکنم.

دعامون کنین بشه بریم.

+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۳
لوسی می

نظرات  (۲۰)

امشب تلویزیون برگشت شهید بزرگوار رو پخش مستقیم نشون داد!!نمی دونم دیدید یا نه!!

چه سعادتی که تو تشییع شرکت می کنید!!


موفق باشید!!
پاسخ:
نه مستقیم ندیدم تو کلیپ دیدم.
دعا کنید قسمتمون بشه.
۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۳۷ خانم لبخند
تشییع مگه تو تهران نبود؟!
یا اول میبرن مشهد بعد تهران؟!

خوش به حالتون خیلی دلم میخواست باشم تو تشییعشون :(
پاسخ:
تهران هم هست.
فردا مشهد، پس فردا تهران، روز بعدش هم تدفین در نجف آباد اصفهان.
ان شالله قسمتمون بشه.
همین که دوست داری قبوله ان شالله.
۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۱:۵۳ مامان محمدمهدی
ان شاءالله قسمتتون شه
التماس دعا
پاسخ:
ان شالله.
محتاجیم
۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۲:۱۵ محبوبه شب
واااییی لوسی می از وقتی خبرشو شنیدم دلم پر میزنه فردا برم حرم و اونجا باشم :'(
آخه امروز حرم بودم
دعا کن بشه عزیزم

دعا می کنم ان شاءالله قستمتت بشه.
پاسخ:
عزیزممم ان شالله قسمتت بشه :)
قسمت ما هم بشه.
۰۳ مهر ۹۶ ، ۲۲:۲۶ ستاره جان
ان شاءالله بری منم دعا کنی 
به آقا امام رضا هم سلام برسونی
پاسخ:
ان شالله.
ان شالله.
ان شاالله که بشه برید 
منم خیلی دلم میخواست برم حیف که نمیتونم )))))))))))))))))))):
پاسخ:
ان شالله.
همین که دلت میخواد ان شالله که قبوله. :)
ما هم دلمون میخواد تا ببینیم که چه بشود.
مارو فراموش نکنید اونجا...
پاسخ:
اگر طلبیدند و رفتم چشم حتما.
شما هم دعا کنید.
خوش به سعادتت
حرم و تشییع و...
لطفا اگه رفتی منم اون گوشه موشه های ذهنت بزار:)
ان شاالله که حتماااااا قسمتت میشه.
ان شاالله منم بتونم تشییع تهرانشون رو برم.
پاسخ:
وای دلا تو هم منو دعا کن.
من واقعا از خودم فراری ام :((
ان شالله.
سلام 
سلام منم به شهید و آقا امام رضا (ع) برسونید .
به شهید حججی هم بگین که از خدا بخواد  شهدای گمنام  جنگ‌تحمیلی مشهد و باقی شهرها بعد از سالها دوری از وطن برگردن بخصوص داداش ابراهیم من .
ممنونم ⚘
التماس دعا .
پاسخ:
سلام.
چشم ان شالله.
البته شهدای گمنام خیلی هاشون اومدن. معلوم نیست که برگشتن یا نه.
محتاجیم عزیزم.
خدایا قسمتشون بشه :)
پاسخ:
@خدا!
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۳ خاطره نگار
سلام وب خوبی دارید منو دنبال کنید مرسی
پاسخ:
سلام. مرسی. چشم. خواهش میکنم.
:)
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۱:۰۰ خاطره نگار
ممنون منتظرتونم :) لطفا زودتر
پاسخ:
چشم شما امر بفرمایید! :)
سلام 
یه سری هنوز نیومدند که ایشالا به حق ۵ تن بیان.
هنوز مفقود جسدن (جسد دوست ندارم بگم  پیکر بهتره  ) تو طلاییه که ایشالا بیان .


+
همین چند وقت پیش تو مشهد  رفته بودیم دیدن مادری  پیر که ۳۰ سال بود منتظر و چشم به راه بچه اش بود.
دو تا از پسرهاش شهید شده بودند یکیشون اومده بود یکیشون مفقود پیکر بود .

ایشالا خدا دعای  اون مادر و مادرای  یا خانواده هایی که هنوز چشم به راه هستند رو  برآورده کنه.آمین⚘


ممنونم 
چشمتون به جمال حرم آقا امام حسین (ع) روشن بشه ایشالا ⚘
پاسخ:
سلام. بله درسته اما شهید گمنام گمنامه دیگه! معلوم نیست که اومده یا نیومده! منظورم این بود که خیلی از این شهدای گمنامی که در جای جای کشور مدفون هستند همون مفقودالاثرهایی هستند که مادرانشون چشم به راهشونند! اومده ن، اما گمنام اومده ن! و این خود فضیلتی مضاعف است ان شالله.

الهی آمین.
الهی آمیـــــــــــــــــــــــن برای همه. ان شالله جمال خود آقا رو زیارت کنیم روزی.
البته مفقود الاثر اشتباه است بگیم!:)
اونا مفقود اثر نیستن!
چون اونا مفقود جسد یا همون پیکرن !



شما درست میگین اما یه سری تو طلاییه نزدیک های مرز دست جمعی توسط صدام ملعون دفن شدن که خانواده هاشون هنوز چشم به راهن که برگردن.
که ایشالا به حق آقامون امام زمان (عج الله ) برگردن .


ممنونم 
ایشالا 

پاسخ:
نه اشتباه نیست چون اثری ازشون پیدا نشده. مفقود الاثر به کسانی گفته میشد که معلوم نبود شهید هستند یا اسیر هستند و نشانه ای ازشون نبود. حالا هم امتداد این اسم اشکالی نداره چون اثری ازشون پیدا نشده و وقتی اثری نباشه پیکری هم نیست.
به نظرم این نوعی بازی با کلماته و اونقدری اهمیت نداره.
ان شالله هرچی خیر و سعادته برای همه پیش بیاد.
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۳ خاطره نگار
چی شد من هنوز منتظرم خانم لوسی می !

+ اگه دنبال کنید دنبال میشید قول میدم
پاسخ:
این رسمش نیست! :|
+نیازی به دنبال شدن قراردادی و معامله گرانه نیست ممنونم.
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۵ خاطره نگار
آخه مطمئنم از خاطراتم خوشتون میاد
+ من توی مدرسه خیلی بچه ها رو می خندونم
پاسخ:
نمیگم خاطراتتون بده یا قشنگ نیست. چشم فرصت کنم حتما میام میخونم.
اما این رسم فالوور جمع کردن نیست که بیاید بگید "سلام وب خوبی داری، دنبالم کن، مرسی!"
این رسمش نیست.
شما فقط وبهایی رو دنبال کنید که دوست دارید بخونیدشون.
و سعی کنید وبتون جذاب باشه. خوانندگان اگر دوست داشته باشند دنبالتون می کنند. لازم نیست اینطوری معامله کنید که دنبالم کنی دنبالت میکنم! این اصلا برای من جذاب نیست.
موفق باشید.
سلام 
وبلاگ خوبی دارین اگر خاطره نگار رو دنبال کردین ما رو هم دنبال کنین :)))))))):دی 

پاسخ:
سلام :)
دمت گرم واقعا خیلی خندیدم. :))))))
شما رو که میخونم :)
نیستین یعنی تو دنبالهام؟!
:|
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۰ خاطره نگار
جالبه که شما حتی حاضر نیستید یه نگاه به وب من بندازید
حداقل قسمت درباره من یا یکی از پست ها رو بخونید و نظر بذارید تا من مطمئن بشم اومدین

+ یعنی وب شما خیلی لاکچریه مثلا که منو دنبال نمی کنید؟ نمیگم بده وبتون ها. همه وب ها همینن
پاسخ:
گفتم که فرصت کنم میام میخونم. اگر فقط میخواید یه سر بزنم باشه همین الان میام اما دیگه نمیام.


+من ادعایی در مورد وبم ندارم! این شمایین که در مورد وبتون ادعا دارین. وب من لاکچری نیست نیاید خب!
دنبالم هم نکنید. منم همینو ازتون خواستم.
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۵:۱۴ خاطره نگار
باشه شما یه کامنت بذارید بعد دیگه دنبال نکنید

فقط خواهشا بخونید بعد کامنت بذارید . ممنون
پاسخ:
اومدم دیگه.
ایشالا همیشه لبتون خندون و دلتون شاد باشه :))

خاموش میاین ؟:دی 
نوچ نوچ :))))

تو دنبال هاتون نباشیم همین که شاد شدین برای من بس بود :)))


+
فقط بقول آقای خاطره نگار :دی یه کامنت بذارین :)))))))
بخونین و یه کامنت بذارین 😀:))))


پاسخ:
آره کم پیش میاد مطلبی باشه که منو مجاب کنه باید حتما کامنت بذارم!
ولی خب گاهی هم کامنت گذاشتم. از بعد از پستی که دعوتم کردید اومدم.
:)
سلامت باشین.