ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4200.

سه شنبه, ۴ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ب.ظ

فیهِ رِجالٌ یُحِبُّونَ أَن یَتَطَهَّرُوا وَ اللّهُ یُحِبُّ المُطَّهرِینَ





+و در "آن" مردانی هستند که دوست دارند پاک و تطهیر شوند. و خداوند پاکان را دوست دارد.(108توبه)

+در مراسم تشییع پیکر بی سر تو.


+صلّی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۰۴
لوسی می

نظرات  (۷)

پس شرکت کردید!

درود بر شما!!


پاسخ:
نه هنوز. اما ان شالله میریم.
...
پاسخ:
یعنی چی؟
توی هیات سر سفره اطعام بودیم
یکی از بچه ها داشت به دوستاش میگفت نمیدونم
روبرویی های ما چجوری غذا خوردن که ما هنوز نصف نکردیم اونا تموم کردن رفتن!؟

بعد خودش گفت:

با فاصله ی زیاد عقبیم بچه ها :)
...
یعنی حرفایی که نمیشه زد

پاسخ:
غذا؟؟؟! عقبیم؟!
من بازم نفهمیدم! البته ربطشو به غذا! :|
اوکی اگه نمیشه گفت نگین.

با فاصله ی زیاد عقبیم..
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۸ مردی بنام شقایق ...
سلام

بقول جناب دچار با فاصله ی زیاد عقبیم از ححجی ها
پاسخ:
:(
سلام.
کاش می شد ما هم بریم 
فعلا که بی لیاقتی مون به حد اعلا رسیده ):
پاسخ:
هعی!
۰۴ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۸ شبنم بیقرار
با فاصله زیاد عقبیم.... هعیییییی
پاسخ:
:(
بسیار عالی
پاسخ:
لطف دارین.
ان شالله به مقصودمون برسیم.