ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4202.

دوشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ
چقدر دوست داشتنت "درد" دارد یا اباعبدالله..




+من امسال تصمیم گرفتم خودم رو کنار بکشم از هرچه بودن،

اصلاً فکر میکنم بهتر اینه که کاروان برود و من در راه بمونم.

می ترسم اگر رفتن من، باعث دردسر کاروان شود...

+شهید حججی عزیز خداوند درجاتت رو متعالی کنه ان شالله.

+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۰
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۵:۰۴ شبنم بیقرار
سلام پلاس دوم رو نفهمیدم!
قصد داری محو کار کنی؟
میخوای از سطح به عمق بری؟این جوری بروزت کم میشه...
پاسخ:
حافظ میگه: تو خود حجاب خودی حافظ از میان برخیز!
راستش من دارم احساس میکنم نه تنها حجاب خودم هستم که دارم حجاب بقیه هم میشم.
این چیزی فراتر از واویلاست! :|
عزاداریتون قبول!
پاسخ:
ممنون همچنین.
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۵:۴۳ شبنم بیقرار
منم به همین نتیجه رسیدم!
ابراز زیاد ابتذال میاره...هرچی کمتر ابراز بشیم نتیجه عمیق‌ترین! برای خودمون و اطرافیان خود...
پاسخ:
آره باهات موافقم.
کاش خدا کمک کنه یه راهی یه میانبری یه نشونی یه چیزی ابراز کنه من واقعا از پس خودم برنمیام :((
۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۸ آقاگل ‌‌
من مات من العشق فقد مات شهید...
کسی که عاشق باشه و بمیره شهید حساب میشه.  و شهید حججی مصداق بارز این شعره.
"من عشق فعف ثم مات، مات شهیدا"
پاسخ:
خدا درجاتش رو زیاد کنه.
۱۰ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۷ مامان محمدمهدی
سلام
عزاداریهاتون قبول
امشب یه مستند از زندگی شهید تی وی نشون میداد، با دیدنش از خودم بدم گرفت
چقدر ما عقبیم ازین جماعت والا
پاسخ:
عه! :(
کاش میدیدم.
واقعا واقعا واقعا. :((
اگه میخاهید بکشید کنار یه جا توی سایه بزنید بغل که سرنشین ها اذیت نشن :)
پاسخ:
خودم تنهام!
باشه حواسم هست. حتی تو کنار کشیدن هم راحت طلبم.